Hammaslääkäriliiton hyvinvointialuekierroksen tunnus
07.11.2022

Hyvinvointialuekierros on käynnissä – tule kuulolle alueesi webinaariin!

Hammaslääkäriliiton hyvinvointialuekierros on käynnissä. Alueiden webinaareissa kerromme, miten uudistus vaikuttaa eri sektoreilla työskenteleviin hammaslääkäreihin. Tarjoamme jäsenille tietoa ja tukea muutokseen. Tervetuloa oman alueesi tilaisuuteen!

Ohjelmassa ajankohtaiset kuulumiset hyvinvointialueen tilanteesta ja valmistelun etenemisestä. Saat tietoa uudistuksen vaikutuksista hammaslääkärien työhön. Tilaisuuden puhujina ovat liiton asiantuntijat ja alueiden edustajat. Aikaa on varattu kysymyksille ja keskustelulle.

– Haluamme olla jäsenten tukena muutoksessa sekä tarjota ajankohtaista tietoa eri sektoreilla toimiville jäsenillemme, kertoo tilaisuuksista vastaava järjestöpäällikkö Ira Peurakoski.

Tilaisuudet toteutetaan noin kahden tunnin mittaisena iltatilaisuutena Teams-etäyhteyksin. Lähetämme alueiden jäsenille sähköpostikutsut ja ilmoittautumisohjeet liitosta.

• Hammaslääkäriliitto jäsenten tukena hyvinvointialueuudistuksessa
  • Hyvinvointialueuudistuksen vaikutukset eri sektoreilla
  • Tilannekatsaus - Missä mennään alueellani?
  • Valmistelutilanne henkilöstön näkökulmasta
  • Kysymyksiä ja keskustelua

Aikataulu

• Pohjois-Karjala 31.1.
  • Helsinki 25.1. (järjestetään live-tilaisuutena)
  • Kainuu 24.1.
  • Lappi 23.1.
  • Satakunta 17.1.
  • Kanta-Häme 16.1.
  • Kymenlaakso 12.1.
  • Pohjois-Savo 10.1.

• Pirkanmaa 14.12.
  • Länsi-Uusimaa 8.12.
  • Vantaa-Kerava 7.12.
  • Varsinais-Suomi 30.11.
  • Keski-Suomi 21.11.
  • Pohjois-Pohjanmaa 16.11.
  • Päijät-Häme 14.11.

Täydennämme lisää alueita, kun ohjelmatiedot tarkentuvat. Hyvinvointialuekierros jatkuu alkuvuoden 2023.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Ira Peurakoski, @email