piirroskuva verkkosivusta
30.05.2023

Hammaslääkäriliiton uudet verkkosivut on julkaistu

Hammaslääkäriliiton uudet verkkosivut on julkaistu. Uudistetut sivut palvelevat paremmin mobiilikäyttäjiä ja ovat aiempaa visuaalisemmat. Sivuilta löydät ajankohtaiset tiedot liiton toiminnasta, tapahtumista ja kannanotoista, jäsenyydestä ja jäseneduista sekä hammaslääkärien edunvalvonnasta ja työelämästä. Suunterveys-sivuille olemme koonneet kattavan tietopaketin suunterveydestä ja suun sairauksien hoidosta. Hammaslääkärilehden sivuille pääset etusivun pikalinkistä.

Hyödynnä Jäsensivut

Hammaslääkäriliiton Jäsensivuilta (kirjautuminen jäsentunnuksilla) löydät jäsenetuna vain jäsenille tarkoitetut sisällöt – esimerkiksi työelämän tietopaketit yksityisellä ja julkisella sektorilla työskenteleville hammaslääkäreille ja hammaslääketieteen opiskelijoille. Jäsensivuilla toimii myös Hammaslääkäriliiton Vastaanottopörssi, joka on tarkoitettu hammaslääkärien vastaanottojen osto- ja myynti-ilmoituksille.

Muista vaihtaa salasana, kun kirjaudut Jäsensivuille ensimmäisen kerran

• Jäsensivuille kirjaudut omalla jäsentunnuksellasi, joka on Hammaslääkäriliiton jäsenrekisteriin ilmoittamasi sähköpostiosoite.
  • Kun kirjaudut ensimmäisen kerran uusille Jäsensivuille, sinun tulee vaihtaa salasana ”Palauta salasanasi” -toiminnolla.
  • Klikkaa ”Palauta salasanasi” -linkkiä, jolloin saat ohjeet salasanan vaihtoon Hammaslääkäriliiton jäsenrekisteriin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  • Jäsensivuille pääset kirjautumaan tästä linkistä

Jos et ole ilmoittanut sähköpostiosoitettasi jäsenrekisteriin tai sinulla on muuta kysyttävää jäsentunnuksiin ja kirjautumiseen liittyen, otathan yhteyttä tietojen päivittämistä varten: @email

Tietoa evästeiden hyväksymisestä

Vieraillessasi ensimmäisen kerran uusilla sivuilla, sinua pyydetään sallimaan evästeet, jotta kaikki sivujen toiminnot ovat käytettävissäsi (näet esimerkiksi webinaaritallenteet ja muut videot).

Evästeet voit hyväksyä myös klikkaamalla sivun vasemmasta alakulmasta löytyvää ”keksi” -kuvaketta.

Kehitämme sivuja – annathan palautetta

Toivomme, että Hammaslääkäriliiton verkkosivut palvelevat sinua ja löydät sivuiltamme kaikki tarvitsemasi tiedot.

Jatkamme sivujen kehittämistä jäsentemme toiveiden ja tarpeiden mukaan. Kuulemme mielellämme käyttäjäkokemuksia ja uusia kehittämisideoita – lähetäthän palautetta: @email