Järjestötoiminta ja verkostoituminen
28.10.2022

Haku Hammaslääkäriliiton valiokuntiin on auki

Hammaslääkäriliiton valiokunnissa pääset mukaan toimintaan ja vaikutat oman ammattikuntasi asioihin yhdessä kollegojen kanssa. Haku osaan valiokunnista on nyt ensimmäistä kertaa auki kaikille jäsenille. Mukaan voivat hakea kaikki kiinnostuneet Hammaslääkäriliiton jäsenet. Aikaisempaa kokemusta tai taustatietoja ei tarvita – oma kiinnostus ja innostus riittää. Valiokuntahaku kaudelle 2023–2024 on käynnissä 16.12.2022 asti.

Jäsenet voivat hakea:

• Eettiseen valiokuntaan
  • Erikoissairaanhoidon valiokuntaan
  • Koulutuspoliittiseen valiokuntaan
  • Perus- ja opiskeluterveydenhuollon valiokuntaan
  • Terveyspoliittiseen valiokuntaan
  • Yksityisvaliokuntaan

Valiokunnat kokoontuvat noin 2–3 kertaa vuodessa. Toimikausi on kaksivuotinen. Valiokuntien sihteerinä toimii liiton toimihenkilö.

Hae haluamaasi valiokuntaan tai valiokuntiin lähettämällä lyhyt avoin hakemus 16.12.2022 mennessä: @email

Valinnat tekee liiton hallitus tammikuussa 2023.

Lisätietoja: varatoiminnnanjohtaja Nora Savanheimo, @email

Lue lisää Hammaslääkärilehdestä: Haku päällä Hammaslääkäriliiton valiokuntiin (28.10.2022)