Hammaslääkäriliiton lomahuoneisto jäsenille Vierumäellä

Vierumäen lomahuoneisto

Jäsenenä voit lomailla Hammaslääkäriliiton lomahuoneistossa Vierumäellä ympäri vuoden. Tasokkaasti varustetussa huoneistossa on majoitustilat kuudelle hengelle. Vierumäellä käytössäsi ovat monipuoliset palvelut ja harrastusmahdollisuudet.

Vuoden 2024 alusta loma-aikojen varausjärjestelmä on muuttunut. Vain kesän (touko-elokuu) loma-ajat arvotaan. Muina aikoina jäsenet voivat varata vapaita loma-aikoja tämän sivun varauslinkistä. Varatusta loma-ajasta tulee aina vahvistus ilmoitamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tiedot vapaista loma-ajoista ja linkin varauslomakkeelle löydät tältä sivulta.

Osallistu kesän 2024 ARVONTAAN tästä.

• Voit osallistua arvontaan 2.4. klo 9.00 mennessä
  • Ilmoitamme voittajille viimeistään 9.4.
  • Varaamattomat ajankohdat tulevat jäsenten varattaviksi 16.4.

Vielä ehdit huhtikuussa Vierumäelle! Tee varaus tästä.

Vierumäen loma-ajat

1. Talvi/kevät (tammi–huhtikuu)
  2. Kesä (touko–elokuu, arvonta maaliskuussa)
  3. Syksy (loka–joulukuu)
  • Kesän loma-ajat arvomme hakijoiden kesken.
  • Syyskuun ajat eivät tule arvontaan, vaan jäsenet voivat varata niitä suoraan nettisivujen kautta elokuun puolesta välistä alkaen.
  • Vapaiksi jääneet ajat  ovat jäsenten vapaasti varattavissa.

Hinnat

Huoneisto vuokrataan arkipäiviksi: ma (klo 16)–to (klo 12 ) ja viikonlopuksi: to (klo 16)–ma (klo 12).

• alkuviikko ma-to: normaalihinta 327 euroa ja sesonkihinta 479 euroa
  • viikonloppu to-ma: normaalihinta 479 euroa ja sesonkihinta 534 euroa

Sesonkiajat: talvilomaviikot, pääsiäinen, kesä, syysloma sekä vuodenvaihde (joulu–loppiainen).

Huoneiston huoltoviikot ovat yleensä viikot 17 ja 45, jolloin sitä edeltävä ja sen jälkeinen viikonloppu ovat päivää normaalia lyhyempiä (to–su ja pe–ma, hinta tuolloin 305 euroa).

Varauksen peruutus

Peruutuksesta veloitamme 20 euron peruutusmaksun. Jos peruutus tehdään myöhemmin kuin kuukausi ennen loma-ajan alkamista, veloitamme puolet huoneiston vuokrahinnasta.

Varauksesta lähetetään lasku noin kuukautta ennen varattua ajankohtaa.

Yhteyshenkilö laskutusasioissa: Satu Kiviharju, @email

Avaimen noutaminen

Avaimet saa Hotelli Fennadan vastaanotosta Pihkalantie 3 (varauslista on toimitettu vastaanottoon). Vastaanotto neuvoo kaikissa käytännön asioissa, p. 0300 870 870 ja se palvelee ma klo 7 alkaen 24 h su klo 22 asti.

Hammaslääkäriliiton huoneisto: Golf Resort D-talo, päätyhuoneisto 4634 katutasossa (ensimmäinen talo vasemmalla alueelle tultaessa, asunnon numero on talon päädyssä).

Lisätietoa Vierumäen palveluista ja alueen kartta: Vierumäen sivuilta

Huoneiston saa käyttöön klo 16, ja varaus päättyy klo 12. Jos saapumisaikasi poikkeaa tästä, siitä on hyvä ilmoittaa Vierumäen vastaanottoon etukäteen.

Käytännön asioita

Huoneiston hintaan sisältyy siivous ja yhdet liinavaatteet/hlö (lakanat, pieni ja iso pyyhe). Ylimääräisten liinavaatteiden käytöstä laskutetaan huoneiston käyttäjää jälkikäteen erikseen.

Huoneistossa on langaton nettiyhteys, johon ei tarvitse salasanaa.

Huoneisto ei sovi pyörätuolia käyttävälle. Kaikkien wc-ovien kulkuaukot ovat 65 cm leveitä. Makuuhuoneiden ja pesuhuoneen oviaukot ovat noin 75 cm. Sisälle pääsee kyllä helposti pyörätuolilla, koska huoneisto sijaitsee katutasossa, eikä sinne ole portaita.

Jos sinulla on mukana lemmikki, laskutetaan ylimääräisestä lemmikkisiivouksesta (30 euroa). Lisämaksusta (20 euroa) huoneistoon saa myös syöttötuolin tai matkasängyn.

Tupakointi ei ole sallittua sisätiloissa.

Muistutamme myös, että jokaisella lomahuoneiston käyttäjällä on vastuu pitää hyvää huolta yhteisestä omaisuudesta, että myös seuraavat vieraat voivat nauttia viihtyisästä lomasta.

Jos huomaat huoneistossa vikoja tai puutteita, ilmoitathan niistä Vierumäen vastaanottoon, joka tekee huoltoon liittyvät korjauspyynnöt. Voit lähettää palautetta myös liiton toimistoon:  @email

Lisätietoja:
Tiina Kokkonen, @email
Ira Peurakoski, @email

Harrastusmahdollisuudet

Vierumäki tarjoaa monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ja aktiivisia liikuntalomavaihtoehtoja luonnonkauniissa ympäristössä. Käytössäsi on monipuoliset mahdollisuudet sekä sisä- että ulkoliikuntaan. Käytössäsi on myös kaksi polkupyörää. Lisätietoa: www.vierumaki.fi

Golfvuorot, muut liikuntapaikat ja oheispalvelut (esim. hieronta, kauneudenhoito) kannattaa varata etukäteen. Tenniskenttä on vapaasti käytettävissä. Varaukset tehdään huoneistossa olevalla tenniskentän avaimella tenniskentän varaustauluun, johon avain käy (avaimella liikutetaan varauskiekko siihen aikaan jonka haluaa varata). Lisätietoa golfkenttien varauksista Vierumäki Golfin sivuilta.