Hammaslääkäriliiton juhlavuoden rannekello

Hammaslääkäriliitto 100 juhlavuoden kello jäsenille

Juhlistamme Hammaslääkäriliiton 100-vuotista historiaa arvokkaalla juhlavuoden kellolla, jonka on suunnitellut kelloseppämestari Stepan Sarpaneva. Kelloa valmistetaan enintään sadan kappaleen numeroitu erä jäsenille. Juhlavuoden kellon tilausaika päättyy 30.4.2024. Toimi nopeasti ja tilaa omaksesi ainutlaatuinen muisto Hammaslääkäriliiton juhlavuodesta.

Stepan Sarpanevan suunnittelema ja Helsingissä valmistettu S.U.F Helsinki malli on uniikki ja ajaton, malli sopii niin naisille kuin miehille.

S.U.F Helsingin Suomen Hammaslääkäriliitto 100 juhlavuoden kellon hinta veroineen on 2950 euroa. Kellon kaikki tekniset tiedot löytyvät S.U.F Helsingin sivuilta.

Näin tilaat juhlavuoden kellon

Hammaslääkäriliiton jäsenet voivat tilata S.U.F Helsingin Suomen Hammaslääkäriliitto 100 juhlavuoden kellon Hammaslääkäriliiton toimiston kautta. Lähetä tilauksesi osoitteeseen: @email, merkitse viestin otsikoksi: ”Juhlavuoden kello”.

Juhlavuoden kellon tilausaika on 23.2.–30.4.2024.

Hammaslääkäriliiton juhlavuoden kelloa valmistetaan enintään sadan kappaleen numeroitu erä jäsenten ennakkotilausten mukaan. Kelloa voi tilata huhtikuun 2024 loppuun asti.

Huomioithan, että kellot valmistetaan tilauksesta ja tilaus on sitova. Tilausmäärä on rajattu yhteen kelloon per liiton jäsen.  Numeroidut kellot toimitetaan tilaajille tilausten saapumisjärjestyksessä.

Tilaa ja varmista omaksesi ainutlaatuinen muisto Hammaslääkäriliiton juhlavuodesta.

Juhlavuoden kellojen toimituksen ja maksuliikenteen hoitaa S.U.F Helsinki. Tilaaja voi valita kellolle haluamansa maksu- ja toimitustavan. S.U.F Helsinki tarjoaa ilmaisen vakuutetun toimituksen. Lisätietoa toimituksesta ja toimitusajasta S.U.F Helsingin sivuilta.

Näin syntyi idea omasta juhlavuoden kellosta

Ajatus Hammaslääkäriliiton juhlavuoden jäsenkellosta syntyi, kun liiton hallituksen silloinen opiskelijajäsen Konsta Määttä esitteli kannatusta saaneen ideansa toissa vuonna juhlavuoden suunnittelun alkaessa.

Määttä kertoo Hammaslääkärilehden haastattelussa, että häntä kiehtoo kelloissa käytetty hienomekaniikka. Jos kelloa huoltaa, se kestää seuraaville sukupolville.

Kellosepän ja hammaslääkärien työstä löytyy hänen mukaansa myös yhteisiä piirteitä, sillä molemmat ovat tarkkuutta vaativia käsityöammatteja.

Lue Hammaslääkäriliiton juhlavuoden kellon tarina ja Konsta Määtän haastattelu Hammaslääkärilehden sivuilta.