Vakuutusedut Hammaslääkäriliiton jäsenille

Hyödynnä Hammaslääkäriliiton jäsenenä Pohjola Vakuutuksen vakuutusedut.

Hammaslääkäriliitto on ottanut kaikille jäsenilleen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen ja työkyvyttömyysvakuutuksen ammattitaudin varalta. Vakuutukset sisältyvät jäsenmaksuusi. Yksityishammaslääkäreinä toimivat jäsenet saavat liiton kautta potilasvakuutuksen huomattavasti edullisemmin. Lisäksi jäsenet saavat etuja kodin ja perheen vakuutuksista.

Kaikille jäsenille jäsenetuna sisältyvät vakuutukset

• vastuu- ja oikeusturvavakuutus
  • työkyvyttömyysvakuutus ammattitaudin varalta

Yksityishammaslääkäreille jäsenetuna edullisempi potilasvakuutus

Jäsenetuna saat alennuksia omista vakuutuksistasi

Hammaslääkäriliiton jäsenenä saat kodin ja perheen vakuutukset jopa kolmeksi vuodeksi etuhintaan. Ensimmäiseltä vuodelta alennus on -20 %, toiselta vuodelta -15 % ja kolmannelta vuodelta -5 %, Myös perheenjäsenet voivat kuulua vakuutusten piiriin. Lisäksi saat ajoneuvon kaskon ensimmäisen vuoden vakuutusmaksuista -20 % ja henkivakuutuksen korvausmäärään 56 %:n maksuttoman korotuksen. Vakuutusedut koskevat uusia vakuutuksia.

Voit lunastaa Hammaslääkäriliiton jäsenedut pyytämällä tarjouksen haluamistasi vakuutuksista. Mainitse sähköistä tarjouspyyntöä tehdessäsi olevasi Hammaslääkäriliiton jäsen, jolloin jäsenedut huomioidaan vastaanottamassasi tarjouksessa.

Tutustu Hammaslääkäriliiton etuihin ja pyydä vakuutustarjous

Voit halutessasi tutustua Pohjola Vakuutuksen vakuutuksiin etukäteen alla olevista linkeistä:

Voit myös katsoa tarkemmat tiedot vakuutuseduista liiton  jäsensivustolta.