Kirjaudu jäsensivustolle

Jäsensivuston käyttäjätunnus on liittoon ilmoittamasi sähköpostiosoite. Lue kirjautumisohjeet täältä. Jäsenenä sinun kannattaa hyödyntää monipuoliset verkkopalvelut. Käytössäsi ovat sekä Hammaslääkäriliiton uudistuneiden verkkosivujen monipuoliset sisällöt että Fimnet-tunnuksilla saatavat palvelut.

Verkkopalvelut tarjoavat monipuolista tietoa liiton toiminnasta, edunvalvonnasta ja jäsenpalveluista. Vain jäsenille tarkoitetulta jäsensivustolta löydät tarkempia tietoja liiton jäsenpalveluista ja -eduista. Myös hammaslääkärin työtä ja ammatinharjoittamista käsittelevät ohjeet ja oppaat löytyvät jäsensivustolta.

Näin kirjaudut jäsensivuille

► Jäsensivuille pääset tunnuksellasi, joka on liiton jäsenrekisteriin ilmoittamasi sähköpostiosoite. Salasanan luot tästä.

► Jos sähköpostiosoitettasi ei löydy liiton jäsenrekisteristä (et ole ilmoittanut sitä tai se on muuttunut), voit ilmoittaa sen rekisteröitymällä jäsensivuston käyttäjäksi tästä.

► Jäsensivustolle pääset tästä linkistä.

Fimnet-palvelut

Fimnet-tunnus on Lääkärikompassin tarjoama maksuton palvelu Lääkäriliiton ja sen yhteistyöliittojen jäsenille. Fimnet-tunnuksella pääset kirjatumaan erilaisiin verkkopalveluihin ja saat käyttöösi fimnet.fi-päätteisen sähköpostiosoitteen. Tunnistautuminen tarjoaa mm. seuraavia palveluja:

• monipuolisen sähköpostiohjelman
  • jäsenten keskustelutaulun
  • PuhTi-puhelinreseptipalkkioiden tilitysten seurantajärjestelmään liittymisen
  • Etsi hammaslääkäri -palvelun käytön
  • pääsyn Fimnetissä oleviin lääketieteellisiin tietokantoihin

Fimnet-tunnusten tilaaminen

Lääkärikompassi toimittaa Fimnet-tunnukset uusille jäsenille. Jos palveluun tunnistautuminen ei onnistu, kannattaa ensin tarkistaa tunnuksen ja salasanan kirjoitusasu. Jos olet kadottanut tai unohtanut tunnuksesi voit tilata ne Lääkärikompassin palvelusta.

Asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse ja puhelimitse numerosta 020 743 5180. Asiakaspalvelu on auki arkisin klo 8.00–17.00.

Terveysportti

Käytössäsi on kattava terveysalan portaali. Terveysportistasaat käyttöösi maksutta Kodin lääkeoppaan, Lääkkeet ja hinnat -palvelun, Duodecim-lehden sekä ICD-10-koodiston, Kelan lomakkeet, Cochrane Libraryn ja Uutispalvelu Duodecimin sähkeuutiset.

Voit myös ostaa käyttöoikeuksia lääketieteellisiiin tietokantoihin kuten Therapia Odontologicaan. Terveysporttiin rekisteröitydytään Fimnet-tunnuksella.

Hammaslääkäriportaali

Hammaslääkäriportaalista löydät alan tutkimusreferaatteja, uutisia ja työkaluja. Palveluun rekisteröidytään ja kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella. Hammaslääkäriportaalin on tuottanut Terve Media Oy.

Markkinoi yksityisvastaanottoasi

Etsi hammaslääkäri -palvelussa http://www.etsihammaslaakari.fi voit mainostaa maksutta yksityisvastaanottoasi.

Potilaat voivat etsiä sopivaa hammaslääkäriä esimerkiksi nimen, paikkakunnan tai erikoisalan mukaan.

Kirjaudu palveluun Fimnet-tunnuksellasi. Ohjeet palveluun rekisteröitymisestä ja omien tietojen muuttamisesta löytyvät sivuston valikosta.

HUOM! Etsi hammaslääkäri -palvelu on toistaiseksi poisssa käytöstä, koska se ei täytä uuden tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Palvelun tuottaa Terve Media Oy/A-lehdet, se ei siis ole Hammaslääkäriiiton ylläpitämä palvelu.

Hammaslääkärien keskustelutaulu Fimnet-palvelussa

Hammaslääkärien oma keskustelufoorumi toimii entiseen tapaan Fimnet-palvelussa.

Pääset keskustelualueelle kirjatumalla palveluun Fimnet-tunnuksellasi.