Hammaskollega

Hammaskollega on uusi jäsenpalvelu hammaslääkärien konsultointiin, ammatilliseen kehittymiseen ja verkostoitumiseen. Palvelussa voit konsultoida kollegoita ja käydä ammatillisia keskusteluja ajasta ja paikasta riippumatta – tietoturvallisesti. Hammaslääkärit voivat ristiinkonsultoida myös lääkäreitä. Palvelun saavat käyttöön kaikki liiton jäsenet, jotka ovat laillistettuja hammaslääkäreitä. Hammaskollegaa voi käyttää iPhone- ja Android-mobiilisovelluksilla sekä verkkoselaimella. Palvelu on käyttäjille maksuton.

Konsultoi, auta ja opi

Hammaskollega tarjoaa lisänäkökulmia uudenlaisissa ja haastavissa hoitotilanteissa sekä vahvistaa ammattikunnan kollegiaalista kulttuuria.

Hammaslääkärit voivat ristiinkonsultoida myös lääkäreitä eri erikoisaloilta. Lääkäriliiton jäsenillä on käytössä vastaava Kollega-palvelu, jota käyttää jo yli 7000 lääkäriä.

Hammaskollegassa voit:

• Konsultoida hammaslääkäreitä.
  • Ristiinkonsultoida eri erikoisalojen lääkäreitä.
  • Vastata konsultaatioihin ja jakaa osaamistasi.
  • Oppia lukemalla muiden konsultaatioita.
  • Verkostoitua ja osallistua ammatillisiin keskusteluihin.
  • Jakaa kokemuksia potilastapauksista.
  • Kysyä vastaanottotoimintaan liittyvistä asioista.
  • Lukea Hammaslääkärilehden uusimpia sisältöjä.

Palvelussa voi konsultoida joko anonyymisti tai omalla nimellä. Vastaaminen tehdään aina omalla nimellä. Konsultoivan hammaslääkärin vastuulla on, että potilasta ei voi tunnistaa konsultaation sisällöstä. Keskustelun sävystä ja keskustelusääntöjen noudattamisesta huolehtivat palvelun moderaattorit, jotka ovat hammaslääkäreitä.

Hammaskollega-palvelun tuottaa yhteistyössä Hammaslääkäriliiton kanssa Panacea CG Oy.

Kaikki Hammaskollega-käyttäjät tunnistetaan Fimnet-kirjautumisen avulla.

Näin otat Hammaskollegan käyttöön