Danske Bankin edut Hammaslääkäriliiton jäsenille

Hyödynnä Hammaslääkäriliiton jäsenenä Danske Bankin asuntolainaedut sekä säästämisen ja sijoittamisen edut.

Danske Bankin asuntolainaedut  Hammaslääkäriliiton jäsenille

Hae uutta lainaa tai kilpailuta helposti nykyinen lainasi – hoidamme pankinvaihdon puolestasi. Hyödynnä edut myös nykyiseen lainaasi Danske Bankissa.

Liiton jäsenelle Danske Bankin asuntolaina ilman toimitusmaksua ja järjestelypalkkiota, jolloin säästät esimerkiksi 200 000 € lainassa 1200 €. Lisäksi saat pienemmän marginaalin ja lyhennysvapaat ilman kuluja.

Ota yhteyttä – kerromme lisää eduista:
0200 25880, (ma–pe 8–18, pvm/mpm)

Tutustu asuntolainaetuihin

Hae lainaa ja ota edut käyttöön!

UUTTA! Tutki kotisi ympäristökestävyys osoitteessa kestavakoti.fi. Palvelun tuottamisesta ja asiantuntemuksesta vastaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank. Lue lisää!

Etumme liiton jäsenille

• Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Portaistettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut

Asuntolaina aina edullisemmin

Saat aina automaattisesti alennuksen asuntolainan marginaalista. Liiton jäsenenä saat lainasi edullisemmin kuin asiakkaat ilman liiton jäsenyyttä. Lainaa hinnoiteltaessa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.

Asuntolaina ilman kuluja – säästä aina vähintään 300 euroa

Sinulta ei peritä asuntolainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota. Normaali asuntolainan toimitusmaksu ja järjestelypalkkio on 0,60 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300 euroa.

Päivittäinen pankkiasiointi jopa 50 % edullisemmin

Saat 25–50% alennuksen päivittäispalvelupaketin kuukausimaksusta niin kauan kuin maksat asuntolainaa. Päivittäisetu ei koske Danske Nuoriso ja Danske Opiskelija -eturyhmiä. Päivittäispalvelupakettisi sisältää esimerkiksi kaksi tiliä ja pankkitunnukset. Alennus koskee myös MC Platinum ja Gold luottokortteja.

Lyhennysvapaat ilman kuluja – säästä 180 euroa joka kerta

Voit hakea 4–12 kk pituisia lyhennysvapaita jaksoja ilman toimitusmaksua. Säästät vähintään 180 euroa myönnetyltä lyhennysjaksolta. Lyhennysvapaita voit käyttää haluamallasi tavalla, juuri silloin kun kaipaat talouteesi joustoa, esimerkiksi viettääksesi aikaa perheen kanssa, vahvistaaksesi osaamistasi opiskelemalla tai vaikka säästääksesi johonkin sinulle tärkeään kohteeseen. Lyhennysvapaan saamineen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Elämääsi sopiva maksuohjelma

Valitse itse, miten alat lyhentää lainaasi. Näin sinulle jää enemmän rahaa esimerkiksi asunnon varustamiseen, uuteen elämänvaiheeseen tai vaikka tulevaisuuden pesämunaa varten. Voit asettaa lainaasi kiinteät, portaittain nousevat lyhennystasot ensimmäiselle viidelle vuodelle.

Esimerkki lyhennystasojen hyödyntämisestä:

1. Lyhennyserä kaksi ensimmäistä vuotta 500 €/kk
  2. Kolmantena vuonna lyhennys 750 €/kk
  3. Lopun laina-ajan lyhennykset 1000 €/kk

Lyhennykset voidaan tehdä käyttäen 2-3 eri lyhennystasoa.
Lainan lyhennystavan tulee olla kiinteä tasaerä. Lainan
saaminen edellyttää pankin erillistä hyväksyvää päätöstä.

Esimerkki: Jos asiakas ottaa 170 000 euron asuntolainan, laina-aika olisi 20 vuotta ja lainan viitekorkona käytetään 12 kk euriborkorkoa, olisi lainan kokonaiskorko 0,75 % (Kuluttajansuojalain mukaan laskettu todellinen vuosikorko 0,841 %). Luoton ja muiden luottokustannusten yhteismäärä 184851,86 euroa, sis. Järjestelypalkkion 875 euroa ja automaattisen tiliveloituksen maksun 2,70 euroa/maksuerä, maksuerien lukumäärä 240 kpl. (Tiedot 22.04.2021 tilanteesta)

Danske Bankin sijoittamisen edut Hammaslääkäriliiton jäsenille

Jokaiselle löytyy helppo ja omaan elämäntilanteeseen sopiva tapa sijoittaa. Saat pankistasi huolimatta aina etuja liiton jäsenenä – olitpa sitten omatoiminen sijoittaja, haet vaivatonta valmista ratkaisua tai toivot henkilökohtaista neuvontaa.

Ota edut käyttöön!

Ota yhteyttä – kerromme lisää eduistasi: 0200 25880, ma-pe 8–18 (pvm/mpm)

Helppo valmis ratkaisu
Tee verkkopalvelun kautta sijoitussuunnitelma, jonka perusteella suosittelemme sinulle soveltuvinta rahastovaihtoehtoa. Palveluun kuuluvia sijoitusrahastoja hoitaa salkunhoitaja, joka sijoittaa varat puolestasi maailmanlaajuisesti kustannustehokkaiden ETF:ien ja indeksirahastojen kautta. Pääset sijoittamiseen kiinni jo 10 € kuukausisummalla. Varainhoito Online -palvelu tekee sijoittamisen aloittamisen helpoksi, riippumatta sijoitettavasta summasta tai aiemmasta sijoittamiskokemuksesta.

Omatoiminen sijoittaja
Käytössäsi ovat monipuoliset digitaaliset palvelut sekä kattavat sijoitusvaihtoehdot maailmanlaajuisesti, kilpailukykyisin välityspalkkiohinnoin. Kaupankäynti Online -palvelu on sinulle sopiva valinta erityisesti silloin, jos olet itsenäinen omatoimisijoittaja.

Henkilökohtainen neuvonta
Sinulle on jo ehkä kertynyt omaisuutta, ja haluat keskustella asiantuntijan kanssa sopivista sijoitusneuvonta- sekä varainhoitopalveluista. Varaamalla tapaamisen voit hyödyntää asiantuntijoidemme apua ja neuvoja sijoittamisessa.

Tutustu tarkemmin sijoittamisen vaihtoehtoihin danskebank.fi/valmiinavaurastumaan

Etumme liiton jäsenille

• Kaupankäynti Online -palvelu ilman kuukausimaksuja. Maksat vasta, kun teet toimenpiteitä, tällöin maksat välityspalkkioita tekemistäsi kaupoista.
  • Varainhoito- ja sijoitusneuvontapalveluista -15%.
  • Sijoittajalle Danske-tili ja verkkotunnukset veloituksetta.
  • Arvo-osuustilin siirto Danske Bankiin 0 euroa.
  • Yrittäjälle ilmainen kartoitustapaaminen ja tukea henkilökohtaisissa lainopillisissa asioissa.
  • Palvelua juuri sinun asioihisi erikoistuneilta henkilöiltä
  • Sijoituksien seuraaminen ja hoitaminen kätevästi mobiilissa.

Etujen voimassaolo edellyttää voimassaolevaa sijoituspalvelusopimusta Danske Kaupankäynnistä, Danske Sijoitusneuvonnasta tai Danske Varainhoidosta. Mikäli sopimus päättyy, noudatetaan kulloinkin voimassa olevia palveluhinnaston mukaisia maksuja ja sopimusehtoja. Muista palveluista veloitetaan kulloinkin voimassaolevan palveluhinnaston mukainen maksu.