Luottamusmiehet
07.02.2023

Hammaslääkäri – lähde hyvinvointialueella luottamusmieheksi!

Hyvinvointialueiden luottamusmiesvaalit pidetään maaliskuussa 2023.

Luottamusmiehenä olet tärkeä linkki työntekijöiden ja työnantajan välillä. Tunnistat vaikuttamisen paikat ja viestit rohkeasti kollegoidesi edustajana.

Luottamusmiehenä saat näköalapaikan suun terveydenhuoltoon ja koko terveydenhuoltoon sekä laajemmin työelämään ja yhteiskunnallisiin asioihin.

Työ luottamusmiehenä tukee myös omaa urakehitystäsi, jos esimerkiksi esimiestehtävät jatkossa kiinnostavat.

Luottamusmiehenä et jää yksin, vaikka vastaan tulisi haastavia tilanteita. Tukenasi ovat lääkäriliittojen lakimiehet ja muut asiantuntijat sekä luottamusmieskollegat, jotka auttavat ja neuvovat kaikissa eteen tulevissa kysymyksissä.

Luottamusmiehenä

• vaikutat hammaslääkärien ja lääkärien työoloihin ja -ehtoihin
  • kehität neuvottelutaitojasi
  • autat kollegoita
  • verkostoidut oman ja muiden alueiden luottamusmiesten kanssa
  • tutustut paremmin omaan liittoon ja olet osa sen toimintaa
  • pääset palkallisiin, monipuolisiin koulutuksiin
  • seuraat aitiopaikalta suun terveydenhuollon ja terveydenhuollon kehitystä
  • parannat uramahdollisuuksiasi
  • toimit yhteistyössä ja vuorovaikutuksessa

Kiinnostuitko? Kysy lisää oman työpaikkasi luottamusmieheltä tai ota yhteyttä Hammaslääkäriliittoon: neuvottelupäällikkö Lotta Lax tai järjestöpäällikkö Ira Peurakoski

Lue lisää Hammaslääkäriliiton jäsensivuilta (kirjaudu jäsentunnuksilla).