neuvottelupäällikkö
18.09.2023

Hammaslääkäriliitto etsii uutta neuvottelupäällikköä

Neuvottelupäällikkö Lotta Laxin siirtyessä uusiin tehtäviin, etsitään Hammaslääkäriliittoon uutta neuvottelupäällikköä.

Hammaslääkäriliitto etsii uutta neuvottelupäällikköä

Suomen Hammaslääkäriliitto on suomalaisten hammaslääkärien ja hammaslääketieteen opiskelijoiden ammattijärjestö. Se on perustettu vuonna 1924. Hammaslääkäriliitto on keskeinen hammaslääkärien edunvalvoja ja suun terveyden edistäjä. Tiivis työyhteisömme toimii Helsingin keskustassa.

Nykyisen neuvottelupäällikön siirtyessä uusiin tehtäviin etsimme vakituiseen työsuhteeseen asiantuntijatiimiimme

NEUVOTTELUPÄÄLLIKKÖÄ

1.11.2023 lähtien tai sopimuksen mukaan.

Tehtävässäsi vastaat liiton julkisen sektorin neuvottelutoiminnasta, neuvot ja koulutat luottamusmiehiä ja jäseniä ja osallistut jäsenviestintään. Osallistut edunvalvontaan Akava-yhteisössä painottuen erityisesti Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn toimintaan. Lisäksi hoidat erikseen määritellyt järjestölliset ym. tehtävät liitossa.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää oikeustieteen maisterin tutkintoa tai vastaavaa aikaisempaa tutkintoa, työlainsäädännön tuntemista sekä vahvoja vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä hyviä viestinnällisiä taitoja sekä sitä, että ymmärrät ja hallitset kokonaisuuksia.

Arvostamme palveluhenkisyyttä sekä kykyä itsenäiseen ja aloitteelliseen työskentelyyn, sekä kunnissa ja hyvinvointialueilla sovellettavien virka- ja työehtosopimusten tuntemista. Lisäansioksi katsomme Lääkärisopimuksen tuntemuksen, ja erinomaisen suomen kielen taidon lisäksi ruotsin ja englannin kielen osaamisen.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen ja kilpailukykyiset työsuhteen ehdot sekä hyvän työyhteisön, haastavan tehtävän ja mahdollisuuden kehittää omaa työtä ja osaamista.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 15.10.2023 mennessä osoitteeseen @email

Lisätietoja tehtävästä antaa:

varatoiminnanjohtaja Nora Savanheimo, p. 09-62202552, @email

Hammaslääkäriliiton toiminnanjohtaja Henna Virtomaa

Henna Virtomaa

puh. 09 6220 2535 (puhelu kääntyy matkapuhelimeen)
@email

Toiminnan johto, edunvalvonta, terveyspolitiikka, viestintä.

Hammaslääkäriliiton varatoiminnanjohtaja Nora Savanehimo

Nora Savanheimo

Varatoiminnanjohtaja

puh. 09 6220 2551 (puhelu kääntyy matkapuhelimeen)
@email

Julkisen sektorin edunvalvonta, terveyspolitiikka.