Pohjola Vakuutuksen jäsenedut Hammaslääkäriliiton jäsenille

Pohjola Vakuutus

Hyödynnä Hammaslääkäriliiton jäsenenä Pohjola Vakuutuksen edut.

Hammaslääkäriliitto on ottanut kaikille jäsenille vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen ja työkyvyttömyysvakuutuksen ammattitaudin varalta. Vakuutukset sisältyvät jäsenmaksuun. Yksityishammaslääkärit saavat liiton kautta potilasvakuutuksen huomattavasti edullisemmin. Lisäksi jäsenet saavat etuja kodin ja perheen vakuutuksista.

Kaikille jäsenille jäsenetuna:

• vastuuvakuutus
  • oikeusturvavakuutus
  • työkyvyttömyysvakuutus ammattitaudin varalta

Katso lisätietoa jäsenyyteen sisältyvistä vakuutuseduista jäsensivuilta. Tutustu myös Pohjola Vakuutuksen sivuihin.

Yksityishammaslääkäreille edullisempi potilasvakuutus

Potilasvakuutus on lakisääteinen vakuutus, joka tulee olla jokaisella yksityishammaslääkärillä sekä työsuhteessa että itsenäisenä ammatinharjoittajana. Yksityishammaslääkärien tulee itse huolehtia potilasvakuutuksen ottamisesta.

Hammaslääkäriliiton kautta kautta otettu potilasvakuutus on edullisempi kuin suoraan vakuutusyhtiöstä. Lisätietoa potilasvakuutuksesta.

Katso jäsensivuilta yksityissektorin osiosta tarkemmat tiedot potilasvakuutuksesta ja yritystoiminnan vakuutuksista.

Alennusta yksityiselämän vakuutuksista

Hammaslääkäriliiton jäsenenä saat kodin ja perheen vakuutukset jäsenhintaan. Katso kaikki vakuutusedut ja pyydä tarjous Pohjola Vakuutuksen sivuilta.