Suomen Hammaslääkäriliitto täyttää 100 vuotta vuonna 2024. Juhlavuosi näkyy toiminnassamme ja liiton monissa jäsentapahtumissa koko vuoden ajan. Tervetuloa mukaan juhlimaan!

Hammaslääkäriliitto 100 vuotta

Juhlavuonna tapahtuu

Juhlavuosi näkyy Hammaslääkäriliiton toiminnassa ja tapahtumissa koko vuoden 2024. Täältä löydät tiedot juhlavuoden ajankohtaisista asioista sekä liiton tapahtumista ja jäsentilaisuuksista. Täydennämme sivuille lisää tietoja vuoden edetessä.
Suomen Hammaslääkärilehti

Juhlavuoden juttusarja Hammaslääkärilehdessä

Hammaslääkärilehden juhlavuoden juttusarja ilmestyy joka numerossa vuonna 2024. Tutustu tähän mennessä ilmestyneisiin Liitto 100 vuotta -juttuihin.
Hammaslääkäriliiton juhlavuoden rannekello

Juhlavuoden kello jäsenille

Juhlistamme järjestömme 100-vuotista historiaa arvokkaalla kellolla, jonka on suunnitellut kelloseppämestari Stepan Sarpaneva. Juhlavuoden kelloa valmistetaan sadan kappaleen numeroitu erä. Jäsenet voivat tilata kelloa 23.2.–30.4.2024. Toimi nopeasti ja varmista omaksesi ainutlaatuinen muisto Hammaslääkäriliiton juhlavuodesta.
Hammaslääkäriliitto 100 vuotta juhlavuoden tunnus

Tutustu Hammaslääkäriliiton historiaan

Mitä tapahtui ja mitä liitto teki eri vuosikymmeninä, miten hammaslääkärin työ on muuttunut ja miten suomalaisten suunterveys on edistynyt sadassa vuodessa? Julkaisemme sivuilla liiton historiapalojen sarjan vuonna 2024. Jo nyt voit tutustua hammaslääkärien yhteisen järjestön vaiheisiin liiton 90-vuotisjuhlajulkaisusta.