Hammaslääkäriliiton, Lääkäriliiton ja Terveydenhoitajaliiton edustajat paneelikeskustelussa SuomiAreenan lavalla Porissa 13.7.2022
21.06.2022

Hammaslääkäriliitto mukana Porin SuomiAreenalla 13.7.2022

Terveyden edistäminen 2020-luvulla – paljon puhetta, vähän tekoja? Hammaslääkäriliitto, Lääkäriliitto ja Terveydenhoitajaliitto järjestävät aiheesta yhteisen paneelikeskustelun SuomiAreenalla Porissa 13. heinäkuuta. Tule kuulolle!

Terveyden edistäminen on aina ajankohtainen aihe ja eduskuntavaalien lähestyessä teema tulee varmasti nousemaan esille myös yhteiskunnallisten päättäjien puheissa.

Suunterveyttä SuomiAreenalla

Tule kuuntelemaan Porin SuomiAreenalle, miten Hammaslääkäriliiton toiminnanjohtaja Henna Virtomaa näkee terveyden edistämisen ja suunterveyden tulevaisuuden.

Katso paneelikeskustelun 13.7. klo 15.00-15.45 ohjelma Suomi Areenan sivuilta

SuomiAreenan ohjelmaa voi seurata heinäkuussa paikan päällä Porissa sekä katsoa keskusteluja suorana tai tallenteena MTV Katsomossa (mtv.fi ja MTV Katsomo -sovellus).

Lisätietoa: www.suomiareena.fi