Poika kiikaroi syksyisessä metsässä

Vapaa-ajan etuja jäsenille

Hammaslääkäriliiton jäsenenä voit hyödyntää monia lomailuun ja muuhun vapaa-ajanviettoon liittyviä etuja ja alennuksia.

Member+

Akavalaisten Member+ -palvelussa on kaikille akavalaisille jäsenille suunnattuja etuja ja palveluja. Löydät sivuilta myös Hammaslääkäriliiton jäsenten omat palvelut ja edut. Osio tulee näkyviin rekisteröidyttyäsi Member+ -sivustolle. Tutustu palveluun: www.memberplus.fi

Herz Autovuokraamo

Hertz Autovuokraamo tarjoaa akavalaisten liittojen jäsenille Suomessa ja ulkomailla jopa 15% alennusta edullisimmasta jäsenetuhinnasta (=Member Benefit -hinnasta). Alennuksen saat mainitsemalla Akavan sopimustunnisteen CDP 832070 varausvaiheessa. Varaukset www.hertz.fi, Hertz Varauspalvelusta puh. 0200 11 22 33 (0,75 EUR/min+pvm/mpm) tai omasta matkatoimistostasi.

Lomalle Vierumäelle

Jäsenenä voit vuokrata Hammaslääkäriliiton Vierumäen lomahuoneiston ja viettää mukavan vapaa-ajan loman. Loma-ajat arvotaan hakijoiden kesken kolme kertaa vuodessa. Arvonnan jälkeen vapaiksi jääneitä aikoja voi varata ilman arvontaa.