Sormet kirjoitavat tietokoneen näppäimistöllä

Verkkopalvelut

Jäsenenä käytössäsi ovat Hammaslääkäriliiton tarjoamat verkkopalvelut ja Fimnet-tunnuksilla saatavat palvelut.

Liiton jäsensivuilta löydät lisää tietoa hammaslääkärin työstä ja edunvalvonnasta sekä liiton jäsenpalveluista ja -eduista.

Näin kirjaudut Hammaslääkäriliiton jäsensivuille

• Liiton jäsensivuille kirjaudut tunnuksella, joka on liiton jäsenrekisteriin ilmoittamasi sähköpostiosoite. Salasanan luot itse, kun kirjaudut jäsensivuille ensimmäisen kerran.
  • Jos tarvitset apua jäsensivuille kirjautumisessa tai salasanan vaihtamisessa, voit olla yhteydessä liiton toimistoon: @email
  • Jos sähköpostiosoitettasi ei löydy jäsenrekisteristä (et ole ilmoittanut sitä tai se on muuttunut), voit päivittää sähköpostiosoitteesi: @email

Hyödynnä Fimnet-palvelut

Fimnet-tunnus on Lääkärikompassin tarjoama maksuton palvelu Lääkäriliiton ja sen yhteistyöliittojen jäsenille. Fimnet-tunnuksella pääset kirjatumaan erilaisiin verkkopalveluihin ja saat käyttöösi fimnet.fi-päätteisen sähköpostiosoitteen.

• monipuolinen sähköpostiohjelma
  • jäsenten keskustelutaulu
  • Puhti reseptipalkkioiden tilitysjärjestelmään liittyminen
  • Fimnetin lääketieteelliset tietokannat ja Lääkärilehden sisällöt
  • kirjautuminen Hammaskollega-palveluun
  • kirjautuminen Pharma Fennica Pro -verkkopalveluun

Näin tilaat Fimnet-tunnuksen:

Lääkärikompassi toimittaa Fimnet-tunnukset uusille jäsenille. Jos palveluun tunnistautuminen ei onnistu, kannattaa ensin tarkistaa tunnuksen ja salasanan kirjoitusasu. Jos olet kadottanut tai unohtanut tunnuksesi, voit tilata ne Lääkärikompassin palvelusta.

Asiakaspalvelu: sähköpostitse ja puhelimitse numerosta 020 743 5180. Asiakaspalvelu on auki arkisin klo 8.00–17.00.

Terveysportti

Käytössäsi on kattava terveysalan portaali. Terveysportista saat käyttöösi maksutta Lääkkeet ja hinnat -palvelun, Duodecim-lehden sekä ICD-10-koodiston, Kelan lomakkeet, Cochrane Libraryn ja Uutispalvelu Duodecimin sähkeuutiset.

Ohjeita Duodecim-tilin luomiseen:

• Ensimmäisellä kerralla hammaslääkärin tai hammaslääketieteen opiskelijan tulee luoda Duodecim-tili ja tehdä tunnukset Duodecimin sivuilla
  • Duodecimin palvelujen käyttöä varten tarvitaan Duodecim-tili. Tiliä luodessa hammaslääkäri luo käyttäjätunnuksen ja salasanan.
  • Fimnet-tunnuksen avulla tunnistetaan hammaslääkärit, jolloin saat Duodecimin hammaslääkäreille tarjoamat edut käyttöösi. Fimnet-käyttäjätunnus syötetään – Olen saanut rekisteröitymiskoodin -kenttään.
  • Jos hammaslääkärillä on jo tunnukset, uutta rekisteröitymistä ei voi tehdä. Silloin hammaslääkärin kannattaa käyttää kohtaa – Unohtuiko salasana? Jos myös käyttäjätunnus on hukassa, kannattaa ottaa yhteyttä Duodecimin asiakaspalveluun.

Pharmaca Fennica Pro

Lääketietokeskus tarjoaa Fennica Pro-palvelun maksutta hammaslääkärien käyttöön. Palvelusta näet lääkeainekohtaiset tiedot yhdestä paikasta. Rekisteröidy Pharmaca Fennica Pro-käyttäjäksi osoitteessa www.pharmacafennica.fi/pro. Palveluun kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella.

Hammaslääkäriportaali

Hammaslääkäriportaalista löydät alan tutkimusreferaatteja, uutisia ja työkaluja. Palveluun rekisteröidytään ja kirjaudutaan Fimnet-tunnuksella. Hammaslääkäriportaalin tuottaa Terve Media Oy.