Paikan päälle -kenttäkiertue

Kenttäkierros jatkuu syksyllä. Vahvistettujen tilaisuuksien ajankohdat löytyvät tältä sivulta. Keväällä pidettiin seitsemän tilaisuutta eri puolilla Suomea. Liitto järjestää Paikan päälle -kenttäkierroksen yhteistyössä paikallisosastojen kanssa vuosien 2018–2019 aikana. Jäsenet saavat kutsun oman paikallisosaston tilaisuuteen liitosta.

Tule mukaan!

Sote-uudistus vaikuttaa jokaisen hammaslääkärin työhön ja suun terveydenhuollon palveluihin. Paikan päälle -kenttäkierroksella kerromme sote-uudistuksen etenemisestä ja muutoksen vaikutuksista. Tarjoamme jäsenille tietoa ja tukea muutoksen tueksi eri jäsenryhmien ja työpaikkojen näkökulmasta.

Tule keskustelemaan ja tapaamaan liiton asiantuntijoita ja kollegoja. Osallistu oman paikkakuntasi luento- ja keskustelutilaisuuteen. Järjestämme tilaisuudet yhteistyössä paikallisosastojen kanssa.

Kevään 2018 aikana järjestettiin seitsemän tilaisuutta. Kierros jatkuu syksyllä sekä keväällä 2019. Seuraa liiton ja paikallisosastojen viestintää.

Saat kutsun oman alueesi tilaisuuteen liitosta ja paikallisosastostasi.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Ira Peurakoski, ira.peurakoski@hammaslaakariliitto.fi

Aikataulu syksyllä 2018

22.8. Lappi (Rovaniemi)