Paikan päälle -kenttäkierros

Kenttäkierros jatkuu syksyllä. Vahvistettujen tilaisuuksien ajankohdat löytyvät tältä sivulta. Keväällä pidettiin seitsemän tilaisuutta eri puolilla Suomea. Liitto järjestää Paikan päälle -kenttäkierroksen yhteistyössä paikallisosastojen kanssa vuosien 2018–2019 aikana. Jäsenet saavat kutsun oman paikallisosaston tilaisuuteen liitosta.

Tule mukaan!

Terveydenhuollossa on käynnissä monia muutoksia, jotka koskettavat suun terveydenhuoltoa ja hammaslääkärin työtä. Muutoksia on tulossa riippumatta sote-uudistuksen etenemisestä tämän hallituskauden aikana. Paikan päälle –kenttäkierroksella tarjoamme  jäsenille tietoa toimintaympäristömme muutosnäkymistä eri jäsenryhmien ja työpaikkojen näkökulmasta.

Tule keskustelemaan ja tapaamaan liiton asiantuntijoita ja kollegoja. Osallistu oman paikkakuntasi luento- ja keskustelutilaisuuteen. Järjestämme tilaisuudet yhteistyössä paikallisosastojen kanssa.

Kevään 2018 aikana järjestettiin seitsemän tilaisuutta. Kierros jatkuu syksyllä sekä keväällä 2019. Seuraa liiton ja paikallisosastojen viestintää.

Saat kutsun oman alueesi tilaisuuteen liitosta ja paikallisosastostasi.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Ira Peurakoski, ira.peurakoski@hammaslaakariliitto.fi

Aikataulu syksyllä 2018

22.8. Lappi (Rovaniemi)
25.9. Länsi-Uusimaa (Nummela) HUOM! Tilaisuus siirtyy myöhempään ajankohtaan.
25.9. Espoo
9.10. Etelä-Pohjanmaa (Seinäjoki)