Paikan päälle -kenttäkierros

Kenttäkierros jatkuu keväällä 2019 eri puolilla Suomea. Vahvistettujen tilaisuuksien ajankohdat löytyvät tältä sivulta. Liitto järjestää Paikan päälle -kenttäkierroksen yhteistyössä paikallisosastojen kanssa vuosien 2018–2019 aikana. Jäsenet saavat kutsun oman paikallisosaston tilaisuuteen liitosta.

Tule mukaan!

Terveydenhuollossa on käynnissä monia muutoksia, jotka koskettavat suun terveydenhuoltoa ja hammaslääkärin työtä.  Sote-palvelujen uudistamisen jatkosta sovitaan seuraavassa hallitusohjelmassa ja liiton vaikuttamistyötä suun terveydenhuoltopalvelujen puolesta tarvitaan entistä enemmän. Paikan päälle -kenttäkierroksella tarjoamme jäsenille tietoa toimintaympäristömme muutosnäkymistä eri jäsenryhmien ja työpaikkojen näkökulmasta.

Tule keskustelemaan ja tapaamaan liiton asiantuntijoita ja kollegoja. Osallistu oman paikkakuntasi luento- ja keskustelutilaisuuteen. Järjestämme tilaisuudet yhteistyössä paikallisosastojen kanssa.

Kevään 2018 aikana järjestettiin seitsemän tilaisuutta. Kierros jatkuu syksyllä sekä keväällä 2019. Seuraa liiton ja paikallisosastojen viestintää.

Saat kutsun oman alueesi tilaisuuteen liitosta ja paikallisosastostasi.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Ira Peurakoski, ira.peurakoski@hammaslaakariliitto.fi

Aikataulu keväällä 2019

6.2.   Keski-Suomi (Jyväskylä)
19.2.  Vaasa
22.2.  Lahti
19.3.  Keski-Uusimaa (Järvenpää)
3.4.   Suur-Savo (Mikkeli)
9.4.   Oulu
12.4.  Kainuu (Kajaani)

Aikataulu syksyllä 2018

22.8. Lappi (Rovaniemi)
25.9. Länsi-Uusimaa (Nummela) HUOM! Tilaisuus siirtyy myöhempään ajankohtaan.
25.9. Espoo
9.10. Etelä-Pohjanmaa (Seinäjoki)