Hammaslääkäripäivät 2021

Tervetuloa Hammaslääkäriliiton osastolle Hammaslääkäripäivien Järjestötorille sekä liiton jäsentilaisuuksiin. Poimi vinkit työhyvinvointiin Hammaslääkärijärjestöjen yhteisestä Työkaluja työhyvinvointiin luento-ohjelmasta.

Ajankohtaista tietoa jäsenille

Järjestämme Hammaslääkäripäivillä useita jäsentilaisuuksia:

• Opiskelijatilaisuudet 2. ja 5. vuosikurssilaisille yhdessä Apollonian kanssa
  • YTHS:n hammaslääkärien lounastilaisuus
  • Sairaalahammaslääkärien aamiaistilaisuus
  • Seniori-iltapäivä
  • Työkaluja työhyvinvointiin -luento-ohjelma yhdessä Apollonian, SHS Kustannuksen ja TKHLY:n kanssa

Katso tarkemmat ohjelmatiedot tästä.

Laadunedistäjä-kunniamaininta 2021

Laadunedistäjä -kunniamaininta julkistetaan Hammaslääkäripäivien avajaisissa 11. marraskuuta. Liiton kunniamaininta myönnetään henkilölle tai yhteisölle, joka toiminnallaan edistää hyvää laatua, potilasturvallisuutta ja/tai eettistä ajattelua suun terveydenhuollossa sekä esimerkillään kannustaa myös muita alalla toimivia.

Hammaslääkäripäivät 11.–13.11.2021

Vuoden 2021 Hammaslääkäripäivät järjestetään hybriditapahtumana Helsingin Messukeskuksessa.

Hammaslääkäripäivät on Suomen suurin hammaslääketieteen vuosittainen ammattitapahtuma. Päivien koulutusohjelmasta vastaa tapahtuman järjestäjä Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia.

Katso Hammaslääkäripäivien luento-ohjelma ja ilmoittaudu Apollonian sivuilla: https://www.hammaslaakaripaivat.fi/

Hammaslääkäriliiton osasto palvelee

Tervetuloa Hammaslääkäriliiton osastolle Hammaslääkäripäivien Järjestötorille.

Poikkea päivittämään jäsentietosi ja poimi mukaan liiton materiaaleja. Toimiston lakimiehet ovat myös ständillä vastaamassa jäsenten kysymyksiin.

Äänestä Neuloosi-kilpailun voittajaa

Korona-aika on innostanut käsistään kätevät hammaslääkärit innolla käsitöiden pariin. Tule osastolle äänestämään Neuloosi-kilpailun voittajatyötä.

Neuloosin voittaja palkitaan omavalintaisella Hammaslääkäriliiton jäsenkoulutuksella. Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan vastaava palkinto.