Hammaslääkäripäivät 2019

Tervetuloa Hammaslääkäriliiton osastolle Hammaslääkäripäivien Järjestötorille. Esittelemme liiton osastolla muun muassa uuden jäsenpalvelun Hammaskollegan. Palvelun avulla voi helposti konsultoida kollegaa ja käydä ammatillista keskustelua. Myös ristiinkonsutointi lääkärien kanssa onnistuu. Tule tutustumaan palveluun ja lataa Hammaskollega puhelimeesi. Liiton osastolla saat henkilökohtaista opastusta sekä vinkkejä palvelun käyttöön.

Tilaisuuksia eri jäsenryhmille

Järjestämme Hammaslääkäripäivien aikana useita tapahtumia eri jäsenryhmille. Ohjelmassa on opiskelijatilaisuudet 5. vuosikurssin opiskelijoille torstaina ja  2.vuosikurssilaisille  perjantaina yhdessä Apollonian kanssa, YTHS:n hammaslääkärien lounastilaisuus ja Seniori-iltapäivä.

Liiton luento: Hammaslääkäriliitto mukana työn murroksessa

Torstaina 7.11. klo 9.15 Helminen-Pakkala-salissa. Luennolle pääsee ilman luentolippua.

Hammaslääkärijärjestöjen luento-ohjelma: Terveyden edistäminen nyt

Perjantai 8.11. Tammisalo-salissa

Ohjelmassa pohditaan väestön terveyserojen kaventamista terveyden edistämisen keinoin. Luvassa myös  monipuolinen kattaus terveyden edistämisen uusista tuulista.

Tervetuloa kuuntelemaan ja keskustelemaan!

Lavalla torstaina ja perjantaina toiminnanjohtaja Matti Pöyry Hammaslääkäriliitosta ja pääsihteeri Vesa Pohjola Apolloniasta vastaamassa opiskelijoiden kysymyksiin - miksi liittyä jäseneksi ja mitä vastinetta jäsenmaksulla saa.

Tule myös tapaamaan Hammaslääkäriliiton tulevaa uutta toiminnanjohtajaa Henna Virtomaata liiton osastolle to 7.11. klo 12–13 ja pe 8.11. klo 11–12.

Katso lisätiedot liiton jäsentilaisuuksista.

Hammaslääkäripäivät 7.-9.11.2019 Messukeskuksessa Helsingissä

Hammaslääkäripäivät on Suomen suurin hammaslääketieteen vuosittainen ammattitapahtuma. Päivien koulutusohjelmasta vastaa tapahtuman järjestäjä Suomen Hammaslääkäriseura Apollonia.

Katso Hammaslääkäripäivien ohjelma Apollonian sivulta