Edut Danske Bankista

Hyödynnä liiton jäsenenä Danske Bankin asuntolainaedut ja sijoittamisen edut. Vastavalmistuneille tarjotaan lisäetuja.

Danske Bankin asuntolainaedut akavalaisille

Hae uutta lainaa tai kilpailuta helposti nykyinen lainasi – hoidamme pankinvaihdon puolestasi. Hyödynnä edut myös nykyiseen lainaasi Danske Bankissa. Lue lisää

Edut liiton jäsenille

• Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Portaistettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut

Pienempi marginaali - asuntolainaa aina edullisemmin

Saat aina automaattisesti alennuksen asuntolainan marginaalista. Liiton jäsenenä saat lainasi edullisemmin kuin asiakkaat ilman liiton jäsenyyttä. Lainaa hinnoiteltaessa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.

Asuntolaina ilman kuluja – säästä aina vähintään 300 euroa

Sinulta ei peritä asuntolainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota. Normaali asuntolainan toimitusmaksu ja järjestelypalkkio on 0,60 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300 euroa.

Lyhennysvapaat ilman kuluja – säästä 180 euroa joka kerta

Voit hakea 4–12 kk pituisia lyhennysvapaita jaksoja ilman toimitusmaksua. Säästät vähintään 180 euroa myönnetyltä lyhennysjaksolta. Lyhennysvapaita voit käyttää haluamallasi tavalla, juuri silloin kun kaipaat talouteesi joustoa, esimerkiksi viettääksesi aikaa perheen kanssa, vahvistaaksesi osaamistasi opiskelemalla tai vaikka säästääksesi johonkin sinulle tärkeään kohteeseen. Lyhennysvapaan saamineen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Porrastettu maksuohjelma elämäntilanteesi mukaan

Valitse itse, miten alat lyhentää lainaasi. Näin sinulle jää enemmän rahaa esimerkiksi asunnon varustamiseen, uuteen elämänvaiheeseen tai vaikka tulevaisuuden pesämunaa varten. Voit asettaa lainaasi kiinteät, portaittain nousevat lyhennystasot ensimmäiselle viidelle vuodelle.

Esimerkki lyhennystasojen hyödyntämisestä:

1. Lyhennyserä kaksi ensimmäistä vuotta 500 €/kk
  2. Kolmantena vuonna lyhennys 750 €/kk
  3. Lopun laina-ajan lyhennykset 1000 €/kk

Lyhennykset voidaan tehdä käyttäen 2-3 eri lyhennystasoa.
Lainan lyhennystavan tulee olla kiinteä tasaerä. Lainan
saaminen edellyttää pankin erillistä hyväksyvää päätöstä.

Päivittäinen pankkiasiointi jopa 50 % edullisemmin

Saat 25–50% alennuksen päivittäispalvelupaketin kuukausimaksusta niin kauan kuin maksat asuntolainaa. Päivittäispalvelupakettisi sisältää esimerkiksi kaksi tiliä ja pankkitunnukset.

Danske Bankin sijoittamisen edut

Jokaiselle löytyy helppo ja omaan elämäntilanteeseen sopiva tapa sijoittaa. Saat liiton jäseneneä etuja, vaikka et siirtäisi kokonaisasiakkuutta Danske Bankiin.

Edut akavalaisten liittojen jäsenille

• Kaupankäynti Online -palvelu ilman kuukausimaksuja. Maksat vain välityspalkkiot tekemistäsi kaupoista.
  • Arvo-osuustilin siirto Danske Bankiin 0 euroa.
  • Dansken varainhoito- ja sijoitusneuvontapalveluista 15% alennusta.
  • Sijoittajalle Danske-tili ja verkkotunnukset veloituksetta.
  • Yrittäjälle ilmainen kartoitustapaaminen ja tukea henkilökohtaisissa lainopillisissa asioissa.
  • Palvelua juuri sinun asioihisi erikoistuneilta henkilöiltä.

Tutustu myös sijoittamisen vaihtoehtoihin danskebank.fi/valmiinavaurastumaan

Kestävä koti -palvelu

Kaikkien suomalaisten käyttöön avautunut maksuton Kestävä koti -verkkopalvelu tarjoaa kuluttajalle keinon kodin ympäristökestävyyden tutkimiseen. Palvelun tuottamisesta ja asiantuntemuksesta vastaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank. Palvelu tarjoaa käyttäjälle tukea ja uusia näkökulmia kestävämpien asumisratkaisujen tekemiseen. Löydät työkalun osoitteesta kestavakoti.fi.