Tarjoamme näkyvyyttä kuntavaaliehdokkaina oleville jäsenille

15.03.2021
Hammaslääkäriliitto kannustaa jäseniään lähtemään ehdokkaaksi kuntavaaleihin, sillä suun terveydenhuollon tuntemusta tarvitaan kuntien päätöksenteossa. Tarjoamme kuntavaaleissa ehdokkaana oleville jäsenille maksutonta näkyvyyttä Hammaslääkärilehdessä. Lisäksi hammaslääkäriehdokkaat voivat hyödyntää liiton kuntavaalimateriaaleja omassa kampanjoinnissaan. Koska vaalit siirtyivät koronatilanteen vuoksi kesään, liiton kuntavaalikampanjointi painottuu touko-kesäkuuhun.

Maksutonta mainostilaa Hammaslääkärilehdessä

Ehdokkaana oleva Hammaslääkäriliiton jäsen saa vaali-ilmoitukselleen maksutonta ilmoitustilaa Hammaslääkärilehdessä 7/2021, joka ilmestyy 28.5.

Julkaistavien ilmoitusten koko: 85 x 120 mm (leveys x korkeus). Lehti toivoo valmista aineistoa, mutta autamme ilmoituksen toteutuksessa tarvittaessa.

Lähetä ilmoitusaineisto viimeistään 10.5. toimitussihteeri Juha Korhoselle: juha.korhonen@hammaslaakariliitto.fi

Oman kuntasi jäsenten osoitteet

Hammaslääkäriliitto antaa ehdokkaana oleville jäsenilleen maksutta oman kunnan jäsenten postiosoitteet vaalikampanjointia varten, EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden.

Osoitepyynnöt: toimisto@hammaslaakariliitto.fi tai Seija Kokora p. 09 6220 2548.

Oman kuntasi lääkärien ja elänlääkärien osoitteet

Hammaslääkäriliitto, Lääkäriliitto ja Eläinlääkäriliitto ovat sopineet, että näiden järjestöjen kuntavaaliehdokkaina olevat jäsenet voivat saada myös toisten järjestöjen jäsenten postiosoitteet kotikuntiensa osalta, EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden. Sähköpostiosoitteita ei luovuteta.

• Jos haluat kuntasi lääkärien osoitetiedot, lähetä pyyntö Lääkäriliittoon 24.5. mennessä: kuntavaalit@laakariliitto.fi
  • Jos haluat kuntasi eläinlääkärien osoitetiedot, lähetä pyyntö Eläinlääkäriliittoon 21.5. mennessä: toimisto@sell.fi

Hyödynnä Hammaslääkäriliiton vaalimateriaalia!

Hammaslääkäriehdokkaat voivat hyödyntää liiton kuntavaalimateriaaleja omassa kampanjoinnissaan.

Katso kuntavaalimateriaalit liiton sivuilta: Suunterveyttä läpi elämän – kuntavaalit 2021

Seuraa Hammaslääkäriliiton kuntavaaliviestintää eri kanavissamme sekä tykkää ja jaa liiton kuntavaalipostauksia somessa. #suunterveys #kuntavaalit2021