Tarjoamme näkyvyyttä kuntavaaliehdokkaina oleville jäsenille

23.02.2021
Hammaslääkäriliitto kannustaa jäseniään lähtemään ehdolle kuntavaaleihin, sillä suun terveydenhuollon tuntemusta tarvitaan kuntien päätöksenteossa. Tarjoamme kevään 2021 kuntavaaleissa ehdokkaana oleville jäsenille maksutonta näkyvyyttä Hammaslääkärilehdessä. Lisäksi hammaslääkäriehdokkaat voivat hyödyntää liiton kuntavaalimateriaaleja omassa kampanjoinnissaan.

Maksutonta mainostilaa

Ehdokkaana oleva Hammaslääkäriliiton jäsen saa vaali-ilmoitukselleen maksutonta ilmoitustilaa Hammaslääkärilehdessä 5/2021. Lehti ilmestyy 9.4. Julkaistavien ilmoitusten koko: 85 x 120 mm (leveys x korkeus). Lehti toivoo ensisijaisesti valmista aineistoa.

Lähetä ilmoitusaineisto viimeistään 22.3. toimitussihteeri Juha Korhoselle: juha.korhonen@hammaslaakariliitto.fi.

Osoitteet oman kuntasi jäsenille

Hammaslääkäriliitto antaa ehdokkaana oleville jäsenilleen maksutta oman kunnan jäsenten postiosoitteet vaalikampanjointia varten, EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden.

Osoitepyynnöt ja lisätiedot: toimisto@hammaslaakariliitto.fi tai Seija Kokora p. 09 6220 2548.

Lisäksi Hammaslääkäriliitto, Lääkäriliitto ja Eläinlääkäriliitto ovat sopineet, että näiden kolmen järjestön kuntavaaliehdokkaina olevat jäsenet voivat saada myös toisten järjestöjen jäsenten postiosoitteet kotikuntiensa osalta, EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden. Sähköpostiosoitteita ei luovuteta.

Osoitepyynnöt ja lisätiedot:

Eläinlääkäriliitto: toimisto@sell.fi (pyynnöt viim. 28.3.)
Lääkäriliitto: kuntavaalit@laakariliitto.fi

Hyödynnä liiton vaalimateriaalia

Hammaslääkäriehdokkaat voivat hyödyntää liiton kuntavaalimateriaaleja omassa kampanjoinnissaan.

Katso kuntavaalimateriaalit liiton sivuilta: Suunterveyttä läpi elämän – kuntavaalit 2021