Tarjoamme näkyvyyttä aluevaaliehdokkaille

30.11.2021
Hammaslääkärien osaamista ja suun terveydenhuollon tuntemusta tarvitaan uusien hyvinvointialueiden päätöksenteossa ja toiminnan kehittämisessä. Kannustamme kollegoita lähtemään ehdolle aluevaaleihin ja vaikuttamaan oman alueen suun terveydenhuollon tulevaisuuteen. Hammaslääkäriliitto tarjoaa näkyvyyttä ehdokkaina oleville jäsenille.

Hyödynnä liiton aluevaalitavoitteita

Kannustamme ehdokkaita hyödyntämään Hammaslääkäriliiton aluevaalitavoitteita omassa kampanjoinnissaan.

Tutustu tavoitteisiimme:

Suunterveyden puolesta – Hammaslääkäriliiton aluevaalitavoitteet 2022

Mainostilaa Hammaslääkärilehdessä

Ehdokkaana oleva Hammaslääkäriliiton jäsen saa vaali-ilmoitukselleen maksutonta mainostilaa 31.12.21 ilmestyvässä Hammaslääkärilehdessä 1/22.

Lehti menee painoon ennen kuin aluevaalilautakunnat ovat vahvistaneet ehdokasasettelun ja ehdokasnumerot, ehdokasnumeroita emme siis saa ilmoituksiin mukaan. Käytä kuitenkin mahdollisuus näkyvyyteen nimelläsi ja kuvallasi.

Julkaistavien ilmoitusten koko: 85 x 120 mm (leveys x korkeus).

Lähetä aineisto 15.12. mennessä  Hammaslääkärilehden toimitussihteeri Juha Korhoselle: juha.korhonen@hammaslaakariliitto.fi

Ehdokkaiden esittelyt Hammaslääkärilehdessä

Hammaslääkärilehti esittelee kaikki toimitukseen yhteyttä ottaneet hammaslääkäriehdokkaat. Julkaisemme ehdokkaiden haastattelut 31.12.21 ilmestyvässä numerossa 1/22.

Oman hyvinvointialueen jäsenten osoitteet

Hammaslääkäriliitto antaa ehdokkaana oleville jäsenilleen maksutta oman hyvinvointialueen jäsenten postiosoitteet vaalikampanjointia varten, EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset huomioiden. (Osoitteita ei luovuteta ehdokkaalle, vaan ne lähetetään tilaajan valitsemaan painoon/postitusfirmaan.)

Osoitepyynnöt: toimisto@hammaslaakariliitto.fi tai Seija Kokora seija.kokora@hammaslaakariliitto.fi

Oman hyvinvointialueen lääkärien ja eläinlääkärien osoitteet

Hammaslääkäriliitto, Lääkäriliitto, Eläinlääkäriliitto ovat sopineet, että järjestöjen aluevaaliehdokkaina olevat jäsenet voivat saada myös toisten järjestöjen jäsenten postiosoitteet oman hyvinvointialueensa osalta. (Sähköpostiosoitteita ei luovuteta.)

Lääkäriliiton jäsenten osoitteet: lähetä osoitepyyntö osoitteeseen laakariliitto@laakariliitto.fi viimeistään 23.12.2021. Kerro viestissä nimesi, osoitteesi, hyvinvointialueesi ja puolueesi. Oman vaalimateriaalin postituksesta jokainen huolehtii omakustanteisesti itse. Lääkäriliitto on sopinut postituspalvelumahdollisuudesta Punamusta Oy:n kanssa. Osoitteet toimitetaan Lääkäriliitosta suoraan sinne. Ehdokkaan tulee itse toimittaa vaalimateriaalinsa Punamustaan. Yhteyshenkilö: Taina Talja, taina.talja@punamusta.com.

Eläinlääkäriliiton jäsenten osoitteet: lähetä osoitepyyntö: toimisto@sell.fi viimeistään 3.1.2022.