Seuraa Hammaslääkäriliiton koronaviestintää

23.03.2020
Koronaepidemian käynnistyttyä Hammaslääkäriliiton edunvalvonta palvelee jäseniä, selvittää ja antaa ajantasaista tietoa, miten tilanne vaikuttaa suun terveydenhuollon palveluihin, työ- ja potilasturvallisuuteen sekä hammaslääkärien työhön erilaisilla työpaikoilla julkisella ja yksityisellä sektorilla. Liitto tekee tiivistä yhteistyötä viranomaistahojen kanssa ja välittää viranomaisohjeita hammaslääkäreille.

Päivitämme tietoa, ohjeita ja jäseninfoa aktiivisesti liiton kaikkiin viestintäkanaviin. Seuraa Hammaslääkäriliiton sivuille koottua koronatilannetietoa, liiton some-tilejä Facebookissa ja Twitterissä sekä uutiskirjettä, Hammaslääkärilehteä ja lehden verkkosivuja.

Poikkeusolojen ajaksi olemme ottaneet käyttöön myös Hammaslääkäriliiton koronauutiskirjeen, joka ilmestyi ensimmäisen kerran 23.3. ja jatkossa aina tarpeen mukaan. Uutiskirjeet lähetetään automaattisesti kaikille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa jäsenrekisteriin.

Edunvalvonta neuvoo jäseniä myös puhelimitse ja sähköpostitse. Kaikkiin yhteydenottoihin emme valitettavasti pysty koronan aiheuttaman kiireen vuoksi reagoimaan heti, mutta vastaamme jokaiselle kysyjälle mahdollisimman pian.

Olemme myös koonneet liiton verkkosivuille vastauksia jäsenten yleisimpiin kysymyksiin. Lisäämme uusia kysymyksiä ja vastauksia tilanteen edetessä.