Liiton strategia uudistuu – Jäsen, tule mukaan kehittämään Hammaslääkäriliittoa

1.11.2018
Olemme rakentamassa Hammaslääkäriliitolle uutta strategiaa, jonka tavoitteena on vastata suun terveydenhuollon tulevaisuuden haasteisiin. Onnistuaksemme tarvitsemme jäsentemme apua.

Haluamme kuulla jäsenten mielipiteitä liiton strategiatyön eri vaiheissa, jotta varmistamme etenevämme oikeaan suuntaan. Siksi kokoamme jäsenistä strategiatyön etenemistä kommentoivan fokusryhmän, johon jokaisen liiton jäsenen on nyt mahdollista osallistua.

Fokusryhmän työskentely tapahtuu verkossa. Lähetämme ryhmälle loppuvuoden 2018 ja kevään 2019 aikana enintään kolme sähköpostiviestiä, joissa kerromme strategiatyön etenemisestä ja pyydämme jäsenten kommentteja lyhyellä kyselylomakkeella. Ryhmän työskentelyyn osallistuminen vie aikaa noin puoli tuntia/viesti.

Osallistumalla pääset vaikuttamaan liiton ja koko ammattikunnan tulevaisuuteen sekä saat kiinnostavaa ja hyödyllistä tietoa suun terveydenhuollon kehitysnäkymistä.

Tule mukaan liiton strategiatyöhön ja ilmoittaudu fokusryhmään.

Täytä ja palauta ilmoittautumislomake tästä linkistä 11.11.2018 mennessä.

Mukaan mahtuu 100 ensimmäistä ilmoittautunutta liiton jäsentä.

Kollegiaalisin terveisin,

Matti Pöyry