Hammaslääkäriliitto palvelee jäseniä koronaturvallisesti

9.08.2021
Kaikki Hammaslääkäriliiton syksyn 2021 jäsenkoulutukset ja -tapahtumat toteutetaan suunnitellusti. Koronatilanteen vuoksi järjestämme tilaisuudet joko webinaareina tai hybriditapahtumina. Seuraamme epidemiatilannetta ja päivitämme tapahtumakohtaisia osallistumisohjeita tarvittaessa viranomaisten suositusten mukaan.

Hammaslääkäriliitto välittää STM:n ja THL:n viranomaisohjeita ja tilannetietoa hammaslääkäreille ja tekee yhteistyötä viranomaistahojen kanssa.

Liiton sivuille on koottu Hammaslääkärit ja koronavirus -tietopaketti koronatilanteen vaikutuksista suun terveydenhuollon palveluihin ja hammaslääkärien työhön. Seuraa myös Hammaslääkärilehden uutisointia.

Neuvontapalvelut tukenasi

Hammaslääkäriliiton jäsen- ja työsuhdeneuvonta palvelee jäseniä ja edunvalvonnan asiantuntijat ovat tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse. Liiton henkilökunta työskentelee pääasiassa etänä. Liiton hallituksen, valiokuntien sekä muiden työryhmien kokoukset pidetään toistaiseksi etäyhteyksin.