Hammaslääkäriliitto onnittelee 90-vuotiasta arkkiatria

19.08.2021
Hammaslääkäriliitto onnittelee 90-vuotta 19.8.2021 täyttävää arkkiatri Risto Pelkosta ja kiitää häntä tärkeästä ja mittavasta elämäntyöstä.

Lääkärikunnan vanhimpana arkkiatri edustaa koko lääkäri- ja hammaslääkärikuntaa.

Arkkiatrin lahjarahasto tukee nuoria tutkijoita

Juhlan kunniaksi Lääkäriseura Duodecim, Lääkäriliitto ja Finska Läkaresällskapet ovat perustaneet Arkkiatri Risto Pelkosen 90-vuotispäivän lahjarahasto, jolla tuetaan nuorten tutkijoiden kliinistä lääketieteellistä ja hammaslääketieteellistä tutkimustyötä ja koulutusta. Onnittelulahjoituksia voivat tehdä yksityishenkilöt, yhteisöt ja yritykset.

– Hammaslääkäriliitto on lahjoituksellaan mukana tukemassa nuorten tutkijoiden kliinistä tutkimustyötä. Toivomme mahdollisimman monen hammaslääkärin sekä alan yritysten ja organisaatioiden osallistuvan onnitteluihin ja kiittävän arkkiatria omalla lahjoituksellaan, sanoo toiminnanjohtaja Henna Virtomaa.

Onnittele arkkiatri Risto Pelkosta ja tue nuorten tutkijoiden kliinistä tutkimustyötä. Lisätietoa Suomen Lääketieteen Säätiön sivuilta.