Hammaslääkäriliitto mukana Lääkäriliiton Tieto Toivo Rakkaus -kampanjassa tutkittuun tietoon perustuvan hoidon puolesta

15.11.2021
Lääkäriliiton Tieto Toivo Rakkaus -kampanja nostaa esille tutkitun tiedon merkitystä lääketieteellisessä hoidossa ja sairauksien ennaltaehkäisyssä. Kampanjalla halutaan lisätä ihmisten luottamusta tieteeseen ja tutkittuun tietoon perustuviin hoitomenetelmiin. Tieteellisen tutkimuksen jatkuvuus varmistaa toimivat hoitomenetelmät myös tulevaisuudessa. Hammaslääkäriliitto on yksi kampanjan yhteistyökumppaneista.

Tieto Toivo Rakkaus -kampanja 15.11.–5.12.2021 on osa Lääkäriliiton tutkitun tiedon teemavuoden ohjelmaa. Kampanjan järjestäjät ovat myös huolissaan suomalaisen tutkimuksen rahoituksen leikkauksista ja tulevaisuudesta.

Kampanjan yhteistyökumppaneita ovat Hammaslääkäriliiton lisäksi Akavan sairaanhoitajat ja Taja ry, Apteekkariliitto, Lääketeollisuus ry, Terveydenhoitajaliitto, Syöpäjärjestöt ja Väestöliitto.

Tieto Toivo Rakkaus -kampanjan sivut: tietotoivorakkaus.fi

Osallistu kampanjaan jakamalla viestiä eteenpäin! #TietoToivoRakkaus

Lisätietoa Lääkäriliiton sivuilta