Hammaslääkäriliitto hakee toiminnanjohtajaa

28.06.2019
Hammaslääkäriliitto hakee toiminnanjohtajaa johtamaan asiantuntijaorganisaatiota ja liiton uuden strategian toimeenpanoa. Tämä on loistava tilaisuus Sinulle, joka pystyt johtamaan organisaatiota innostavalla otteella muuttuvassa toimintaympäristössä!

Toiminnanjohtajalta edellytetään:

• vahvaa strategista osaamista
  • laajojen asiakokonaisuuksien ja niiden välisten yhteyksien hahmottamista
  • kokemusta asiantuntijaorganisaation johtamisesta
  • kykyä verkostoitumiseen ja vaikuttamiseen
  • hyviä yhteistyö-, vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
  • ylempää korkeakoulututkintoa
  • hyvää kirjallista ja suullista ilmaisua

Eduksi katsotaan terveydenhuoltoalan tuntemus ja kokemus järjestötoiminnasta.

Tule vaikuttamaan alan keulakuvana suun terveydenhuollon tulevaisuuteen!

Lisätietoja tehtävästä antavat Target Headhunting Oy:n Advisor Kirsi Moisander, p. 040 744 8730, kirsi.moisander@targetheadhunting.fi  sekä Headhunter Timo Välenoja, p. 050 444 2783, timo.valenoja@targetheadhunting.fi.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 2.8.2019 mennessä täyttämällä sähköinen lomake Target Headhunting Oy:n sivuilla: https://targetheadhunting.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=250

Suomen Hammaslääkäriliitto on hammaslääkärien ja alan opiskelijoiden akavalainen edunvalvonta- ja asiantuntijajärjestö. Jäseniä on noin 7300. Liitto valvoo jäsentensä ammatillisia, taloudellisia ja yhteiskunnallisia etuja. Tavoitteena on vahvistaa ammattikunnan yhtenäisyyttä, tukea ja auttaa hammaslääkäreitä onnistumaan työssään sekä kantaa vastuuta väestön suunterveydestä. Liiton toimistossa työskentelee 20 henkilöä.