Hammaslääkäriliitto hakee asiantuntijahammaslääkäriä

1.07.2020
Asiantuntijahammaslääkärin työ koostuu hammaslääkärien ja suun terveydenhuollon edunvalvontaan liittyvistä tehtävistä ja erityisesti yksityisen sektorin edunvalvonnan kehittämisestä. Tehtäviin kuuluu myös koulutus- ja terveyspoliittisten asioiden seurantaa ja valmistelua yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa.

Tehtävä sisältää monipuolisia ja mielenkiintoisia kokonaisuuksia ja sitä on mahdollista muokata hakijan osaamisen ja toiveiden mukaan. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hammaslääketieteen lisensiaatin tutkintoa ja riittävää ja erilaisissa työpaikoissa saatua kokemusta hammaslääkärin työstä. Kokemus projektien hallinnasta ja muista hallintotehtävistä sekä kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin katsotaan eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää hyvää suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen ja kilpailukykyiset työsuhteen ehdot sekä hyvän työyhteisön, haastavan tehtävän ja mahdollisuuden kehittää omaa työtä ja osaamista.

Tule vaikuttamaan suun terveydenhuollon tulevaisuuteen!

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Henna Virtomaa, p. 09 6220 2535, henna.virtomaa@hammaslaakariliitto.fi

Nora Savanheimo, p. 09 6220 2551, nora.savanheimo@hammaslaakariliitto.fi

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 7.9.2020 mennessä: henna.virtomaa@hammaslaakariliitto.fi