Seuraa Hammaslääkäriliittoa somessa

Seuraa Hammaslääkäriliittoa Facebookissa ja Twitterissä. Liiton sosiaalisen median kanavissa kerromme liiton toiminnasta, tavoitteista ja ihmisistä. Haluamme lisätä suunterveyden näkyvyyttä ja nostaa keskusteluun alan asioita sekä jakaa tietoa suunterveyden ja suun terveydenhuollon merkityksestä.

Liiton some-kanavat palvelevat jäsenten lisäksi yhteistyökumppaneita ja kaikkia suunterveydestä kiinnostuneita.

Facebookissa pysyt ajan tasalla suun terveydenhuollon ajankohtaisista asioista, jäsenpalveluista ja liiton toiminnasta sekä saat vinkkejä suunterveyden edistämistyöhön. Tykkäämällä ja kommentoimalla voit vaikuttaa ja osallistua keskusteluun. Jakamalla sisältöjä olet mukana liiton toiminnassa sekä vahvistamassa suunterveyden ja suun terveydenhuollon asemaa. Twitterissä liiton sisällöt painottuvat suunterveystiedon jakamiseen sekä terveyspoliittisiin kannanottoihin ja suun terveydenhuollon asioiden kommentointiin.

Facebook: www.facebook.com/hammaslaakariliitto
Twitter: @suunvuoksi, www.twitter.com/suunvuoksi

Tule mukaan tykkäämään, jakamaan, kommentoimaan ja verkostoitumaan!