Paikan päälle -kenttäkiertue

Kenttäkierros käynnistyy vuoden 2018 alussa. Hammaslääkäriliitto järjestää yhteistyössä paikallisosastojen kanssa Paikan päälle -kenttäkierroksen vuosien 2018–2019 aikana. Jäsenet saavat kutsun oman paikallisosaston tilaisuuteen liitosta. Edellisen kerran vastaavanlainen kenttäkierros järjestettiin vuosina 2011–2012.

Tule mukaan!

Sote-uudistus vaikuttaa jokaisen hammaslääkärin työhön ja suun terveydenhuollon palveluihin. Paikan päälle -kenttäkierroksella kerromme sote-uudistuksen etenemisestä ja muutoksen vaikutuksista. Tarjoamme jäsenille tietoa ja tukea muutoksen tueksi eri jäsenryhmien ja työpaikkojen näkökulmasta.

Tule keskustelemaan ja tapaamaan liiton asiantuntijoita ja kollegoja. Osallistu oman paikkakuntasi luento- ja keskustelutilaisuuteen. Järjestämme tilaisuudet yhteistyössä paikallisosastojen kanssa.

Tilaisuudet alkavat vuoden 2018 alussa jatkuen syksyllä ja keväällä 2019. Seuraa liiton ja paikallisosastojen viestintää ja katso lisätietoa kierroksesta tältä sivustolta.

Saat kutsun oman alueesi tilaisuuteen liitosta ja paikallisosastostasi. Lisätietoja liiton toimistosta saa järjestöpäällikkö Ira Peurakoskelta.

Seuraa liiton ja paikallisosastojen viestintää sekä seuraa päivitettyä infoa tältä sivustolta.

Aikataulu keväällä 2018

24.1. Helsinki