Ilmoittautuminen Vierumäen loma-aikojen arvontaan

Osallistu Vierumäen kesän 2017 loma-aikojen arvontaan viimeistään 28.3.

Kesä 2017 (28.4.2017 - 31.8.2017)

Ilmoittautumisaika arvontaan päättyy ti 28.3.2017 klo 24 ja arvonta suoritetaan ke 29.3.2017. Arvonnan tulokset ilmoitetaan mikäli mahdollista sähköpostitse mahdollisimman pian arvonnan jälkeen. Etusijalla arvonnassa ovat ne, jotka eivät vielä ole käyttäneet lomaosaketta.

Loma-ajat arvotaan, jotta ne voidaan jakaa halukkaille oikeudenmukaisesti, sillä moneen ajankohtaan on yleensä useita halukkaita. Lomahuoneiston käyttö ei siis ole ilmaista, katso hintatiedot tästä.

Täytä alla olevan lomakkeen kentät ja napsauta lopuksi Ilmoittaudu -painiketta. Kun ilmoittautuminen on talletettu, voit tulostaa itsellesi siitä vahvistuksen. Ohjeita: Ensimmäinen varausaikavaihtoehto on pakollinen tieto, toisiin voit valita viivan (-), jos et halua käyttää niitä. Huomaa, että päiväyksen muoto on vuosi-kuukausi-päivä, siis esimerkiksi 2010-03-15 on maaliskuun 15. 2010. Fimnet-tunnus ei ole pakollinen, mutta sen antaminen olisi erittäin suotavaa, koska se helpottaa arvonnan ja varausten käsittelyä Liiton toimistossa. Samoin sähköpostiosoitteen antaminen helpottaa asiointia. Tarkista huolellisesti antamasi tiedot ennen tietojen lähetystä, listasta on helppo valita erehdyksessä väärä ajankohta ja se harmittaa, jos sitä ei huomaa ajoissa ennen arvontaa!

(Jos ilmoittautumislomake ei näy alla tai arvontaan ilmoittautumisessa on muita ongelmia, ota yhteyttä Tauno Sinisaloon, tauno.sinisalo@hammaslaakariliitto.fi