Uusia pankkietuja vastavalmistuneille

Oletko valmistunut hammaslääkäriksi alle kaksi vuotta sitten? Hammaslääkäriliiton varsinaisena jäsenenä saat huomattavat pankkiedut Danske Bankilta viideksi vuodeksi ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Etu- ja palvelukokonaisuuden arvo on vuosittain jopa yli 700 euroa*.

Danske Bankin edut tarjotaan  liiton varsinaiselle jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Etu- ja palvelukokonaisuus on voimassa viisi vuotta.

Suomen Hammaslääkäriliiton jäsenenä saat Danske Bankilta mm. seuraavat edut:

Pääset heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle. Saat parhaiden asiakkaiden edut ja alennukset ilman erillistä kuukausimaksua vähintään viideksi vuodeksi. Saat käyttöösi Mastercard Platinum –luottokortin sekä laajimmat palvelut pankkiasioidesi ja sijoitustesi hoitamiseksi.

• Laajat päivittäispankkipalvelut ilman kuukausimaksuja ja Mastercard Platinum -kortti
  • Lounge-sisäänpääsy yli 900 lentokentällä Priority Pass -kortilla (maksutta kaksi kertaa vuodessa)
  • Danske Investor -palvelut säästämiseen ja sijoittamiseen
  • Maksukyvystäsi riippuen etulainaa 15 000 euroon saakka ilman avausmaksua
  • Asuntolaina erityisehdoin ilman avausmaksua ja sinulle räätälöity joustava maksusuunnitelma
  • Valuutanvaihto ja euromääräiset automaattinostot ulkomailla ilman palvelumaksua sekä vakuutusturvat luottokortissa

* Danske Bankin etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan viideksi vuodeksi liiton jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Mastercard Platinum ja Priority Pass™ -kortit edellyttävät positiivista luottopäätöstä. Arvo riippuu käyttöönotetuista edusta.

Lue lisää ja ota sinulle kuuluvat edut käyttöön: www.danskebank.fi/akava

Hammaslääkäriliiton ja Danske Bankin yhteistyösopimus perustuu Akavan tekemään kattosopimukseen.

Ohjeet jäseneksi liittymiseen löydät täältä.