Uusi jäsenetupalvelu member+

Member+ -palveluun on kerätty kaikille akavalaisille jäsenille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluja. Löydät sivustolta myös Hammaslääkäriliiton jäsenten omat palvelut ja edut.

Akavalaisten oma jäsenetupalvelu member+ on avattu osoitteeseen www.memberplus.fi. Palveluun on kerätty akavalaisille suunnattuja kiinnostavia etuja ja palveluita. Sivuston sisältö muuttuu kausittain kulloisenkin teeman mukaan. Tällä hetkellä lomakauden lähestyessä palvelussa on esillä matkailuun liittyvät edut.

Löydät palvelusta myös Hammaslääkäriliiton jäsenille kohdennetut edut ja palvelut. Osio tulee näkyviin rekisteröidyttyäsi sivustolle.

Rekisteröidy ja hyödynnä edut

Vain rekisteröitymällä näet kaikki sinulle kohdennetut edut, ja pääset hyödyntämään niitä. Löydät palvelusta myös Hammaslääkäriliiton jäsenille kohdennetut edut ja palvelut. Osio tulee näkyviin rekisteröidyttyäsi/kirjauduttasi sivustolle. Näet samalta sivustolta kaikki palvelut ja edut, joita voit jäsenenä hyödyntää. Liiton jäsenpalvelut ja -edut löytyvät entiseen tapaan myös liiton verkkosivuilta.

Uusista eduista ja alennuksista pysyt ajan tasalla tykkäämäällä member+:n Facebook-sivusta www.facebook.com/memberplus.fi.

Lisätietoja liiton toimistosta Ira Peurakoskelta.

Member+:lle voi myös vinkata aiheista, mistä haluaisi neuvoteltavan akavalaisille yhteisiä jäsenetuja. Vinkkejä voi toimittaa osoitteeseen info@memberplus.fi.