Danske Bankin mainosbannerissa nainen loikoilee riippumatossa ja juo kahvia

Danske Bank

Hyödynnä liiton jäsenenä Danske Bankin asuntolaina- ja sijoittamisedut. Vastavalmistuneille tarjotaan lisäetuja.

Danske Bankin asuntolainaedut akavalaisille

Hae uutta lainaa tai kilpailuta helposti nykyinen lainasi – hoidamme pankinvaihdon puolestasi. Hyödynnä edut myös nykyiseen lainaasi Danske Bankissa. Lue lisää

Edut liiton jäsenille

• Pienempi marginaali
  • Ei toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota
  • Lyhennysvapaat ilman kuluja
  • Portaistettu maksuohjelma
  • Edullisemmat päivittäispalvelut

Pienempi marginaali - asuntolainaa aina edullisemmin

Saat aina automaattisesti alennuksen asuntolainan marginaalista. Liiton jäsenenä saat lainasi edullisemmin kuin asiakkaat ilman liiton jäsenyyttä. Lainaa hinnoiteltaessa huomioidaan voimassa olevat minimimarginaalit. Lainatarjouksessasi näet hinnan sekä liiton jäsenenä että ilman jäsenyyttä.

Asuntolaina ilman kuluja – säästä aina vähintään 300 euroa

Sinulta ei peritä asuntolainan toimitusmaksua tai järjestelypalkkiota. Normaali asuntolainan toimitusmaksu ja järjestelypalkkio on 0,60 % lainan pääomasta, aina kuitenkin vähintään 300 euroa.

Lyhennysvapaat ilman kuluja – säästä 180 euroa joka kerta

Voit hakea 4–12 kk pituisia lyhennysvapaita jaksoja ilman toimitusmaksua. Säästät vähintään 180 euroa myönnetyltä lyhennysjaksolta. Lyhennysvapaita voit käyttää haluamallasi tavalla, juuri silloin kun kaipaat talouteesi joustoa, esimerkiksi viettääksesi aikaa perheen kanssa, vahvistaaksesi osaamistasi opiskelemalla tai vaikka säästääksesi johonkin sinulle tärkeään kohteeseen. Lyhennysvapaan saamineen vaatii positiivisen luottopäätöksen.

Porrastettu maksuohjelma elämäntilanteesi mukaan

Valitse itse, miten alat lyhentää lainaasi. Näin sinulle jää enemmän rahaa esimerkiksi asunnon varustamiseen, uuteen elämänvaiheeseen tai vaikka tulevaisuuden pesämunaa varten. Voit asettaa lainaasi kiinteät, portaittain nousevat lyhennystasot ensimmäiselle viidelle vuodelle.

Esimerkki lyhennystasojen hyödyntämisestä:

1. Lyhennyserä kaksi ensimmäistä vuotta 500 €/kk
  2. Kolmantena vuonna lyhennys 750 €/kk
  3. Lopun laina-ajan lyhennykset 1000 €/kk

Lyhennykset voidaan tehdä käyttäen 2-3 eri lyhennystasoa.
Lainan lyhennystavan tulee olla kiinteä tasaerä. Lainan
saaminen edellyttää pankin erillistä hyväksyvää päätöstä.

Päivittäinen pankkiasiointi jopa 50 % edullisemmin

Saat 25–50% alennuksen päivittäispalvelupaketin kuukausimaksusta niin kauan kuin maksat asuntolainaa. Päivittäispalvelupakettisi sisältää esimerkiksi kaksi tiliä ja pankkitunnukset.

Danske Bankin sijoittamisen edut

Jokaiselle löytyy helppo ja omaan elämäntilanteeseen sopiva tapa sijoittaa. Saat liiton jäseneneä etuja, vaikka et siirtäisi kokonaisasiakkuutta Danske Bankiin.

Edut akavalaisten liittojen jäsenille

• Kaupankäynti Online -palvelu ilman kuukausimaksuja. Maksat vain välityspalkkiot tekemistäsi kaupoista.
  • Arvo-osuustilin siirto Danske Bankiin 0 euroa.
  • Dansken varainhoito- ja sijoitusneuvontapalveluista 15% alennusta.
  • Sijoittajalle Danske-tili ja verkkotunnukset veloituksetta.
  • Yrittäjälle ilmainen kartoitustapaaminen ja tukea henkilökohtaisissa lainopillisissa asioissa.
  • Palvelua juuri sinun asioihisi erikoistuneilta henkilöiltä.

Lue lisää

Tutustu sijoittamisen vaihtoehtoihin: danskebank.fi/valmiinavaurastumaan

Kestävä koti -palvelu

Kestävä koti -verkkopalvelu tarjoaa kuluttajalle keinon kodin ympäristökestävyyden tutkimiseen. Palvelun tuottaa Gaia Consulting ja palvelua sponsoroi Danske Bank. Palvelu tarjoaa käyttäjälle tukea ja uusia näkökulmia kestävämpiin asumisratkaisuihin.

Lisäedut vastavalmistuneille

Vastavalmistuneet liiton varsinaiset jäsenet saavat Danske Bankilta rahanarvoisia lisäetuja. Hyödynnä edulliset asuntolainaedut ja päivittäisen pankkiasioinnin edut. Jos olet valmistunut alle kaksi vuotta sitten, sinulle kuuluvat jopa 700* euron vuosittaiset lisäedut.

Pääset jäsenenä heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle ja saat käyttöösi laajimman päivittäisen asioinnin paketin, joka sisältää kattavat matka- ja ostoturvavakuutukset.  Saat edut ja alennukset ilman kuukausimaksua vähintään viideksi vuodeksi. Saat käyttöösi Mastercard Platinum -luottokortin sekä laajimmat palvelut pankkiasioidesi ja sijoitustesi hoitamiseksi. Myös puolisosi pääsee suoraan ylimmälle etutasolle liittyessänne Danske Etuohjelmaan kotitaloutena.

Asuntolaina aina edullisemmin kuin ilman jäsenyyttä
Hae uutta lainaa tai kilpailuta helposti nykyinen lainasi – hoidamme pankinvaihdon puolestasi. Liiton jäsenelle kuuluvien asuntolainaetujen lisäksi ensiasunnon ostajalle ASP-säästöille + 4 % lisäkorko. Danske Etuohjelma-asiakkaana saat myös Fenniasta reilut alennukset kodin ja perheen vakuutuksista.

Lisäedut vastavalmistuneelle

• Laajimmat palvelut päivittäiseen pankkiasiointiisi maksutta
  • Sisäänpääsy yli tuhanteen lentokenttäloungeen ja kattava matkavakuutus
  • Työkalut säästämiseen ja sijoittamiseen
  • Lainaa ilman avausmaksua - säästät 300 euroa

Lisätietoa Danske Bankin sivuilta

* Danske Bankin etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan viideksi vuodeksi liiton jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Mastercard Platinum ja Priority Pass™ -kortit edellyttävät positiivista luottopäätöstä. Arvo riippuu käyttöönotetuista edusta.