Vierumäen lomahuoneisto

Jäsenenä voit lomailla liiton omistamassa lomahuoneistossa Vierumäellä ympäri vuoden. Huoneiston varustetaso on korkeatasoinen ja siinä on majoitustilat kuudelle hengelle. Vierumäellä käytössäsi on monipuoliset palvelut ja harrastusmahdollisuudet. Loma-ajat arvotaan hakijoiden kesken kolme kertaa vuodessa. Hakuajoista informoidaan Hammaslääkärilehdessä, liiton uutiskirjeessä ja liiton kotisivuilla, josta löytyy myös varauslomake ja tiedot vapaista loma-ajoista. Arvonnan jälkeen vapaiksi jääneitä aikoja voi varata ilman arvontaa.

Lomahuoneistoa on esitelty Hammaslääkärilehdessä 9/2007. Vierumäen ajat jaetaan vuosittain kolmeen osaan: talvi/kevät (loma-ajat tammi–huhtikuussa, arvonta marraskuussa), kesä (loma-ajat touko–elokuussa, arvonta maaliskuussa) ja syksy (loma-ajat syys–joulukuussa, arvonta elokuussa, paitsi että syyskuun ajat eivät ole arvonnassa, vaan kaikkien vapaasti varattavissa).

Huoneisto vuokrataan arkipäiviksi (ma klo 16 – to klo 12 ) ja viikonlopuksi (to klo 16 – ma klo 12 ). Sesonkiaikaa ovat talvilomaviikot, pääsiäinen, kesä, syysloma sekä vuodenvaihde (joulu–loppiainen). Huoneiston huoltoviikot ovat viikot 17 ja 45 jolloin se ei ole käytettävissä maanantaista perjantaihin. Tästä syystä huoltoviikkoa edeltävä ja sen jälkeinen viikonloppu ovat päivää normaalia lyhyempiä (to–su ja pe–ma).

Varauksesta lähetetään lasku noin kuukautta ennen varattua ajankohtaa. Laskutusta hoitaa Satu Kiviharju (satu.kiviharju@hammaslaakariliitto.fi).

Normaaliviikkojen hinnat

Arkipäivät maanantaista torstaihin 250 euroa, huoltoviikon takia lyhennetyt viikonloput (to–su ja pe–ma ) 280 euroa sekä viikonloppu torstaista maanantaihin 390 euroa.

Sesonkiviikkojen hinnat

Arkipäivät maanantaista torstaihin 390 euroa ja viikonloppu torstaista maanantaihin 440 euroa.

Varauksen peruutus

Peruutuksesta veloitamme 20 euron peruutusmaksun, ja mikäli peruutus tehdään myöhemmin kuin kuukausi ennen vuokra-ajan alkamista, veloitamme puolet huoneiston vuokrahinnasta.

Avaimen noutaminen

Hammaslääkäriliiton huoneisto sijaitsee Golf Resortin D-talossa katutasossa (päätyhuoneisto D634 katutasossa), heti ensimmäinen talo vasemmalla alueelle tultaessa. Avaimet saa Vierumäki-keskuksesta/vastaanotosta (varauslista on toimitettu vastaanottoon). Vastaanotosta saa neuvoja käytännön asioihin liittyen. Vastaanoton puhelinnumero on 010 577 7020 ja sähköposti vastaanotto@vierumaki.fi.

Huoneiston saa käyttöön klo 16, ja varaus päättyy klo 12. Jos saapumisaikasi poikkeaa tässä ilmoitetusta, siitä on hyvä ilmoittaa Vierumäen vastaanottoon etukäteen.

Käytännön asioita

Huoneiston hintaan sisältyy siivous ja yhdet liinavaatteet/henkilö (lakanat, pieni pyyhe ja iso pyyhe). Ylimääräisten liinavaatteiden käytöstä laskutetaan huoneiston käyttäjää erikseen.

Huoneisto ei sovi pyörätuolia käyttävälle. Sisälle pääsee kyllä helposti pyörätuolilla, koska huoneisto sijaitsee katutasossa eikä sinne ole portaita. Sen sijaan kaikkien wc-ovien kulkuaukot ovat 65 cm leveitä. Makuuhuoneiden ja pesuhuoneen oviaukot ovat noin 75 cm.

Jos sinulla on mukana lemmikki, voi Golf Resort laskuttaa ylimääräisestä lemmikkisiivouksesta (25 euroa). Lisämaksusta huoneistoon saa erikseen tilatun syöttötuolin (kysy Vierumäen infopisteestä). Laskut tulevat liittoon, josta käyttäjälle lähetetään jälkikäteen erillinen lasku.

Tupakointi ei ole sallittua sisätiloissa.

Muistutamme myös, että jokaisella lomahuoneiston käyttäjällä on vastuu pitää hyvää huolta yhteisestä omaisuudesta niin, että myös seuraavat vieraat voivat nauttia viihtyisästä lomasta.

Jos huomaat huoneistossa vikoja, puutteita tms., ole ystävällinen ja ilmoita niistä viimeistään lähtiessäsi Vierumäen vastaanottoon ja mielellään myös liiton toimistoon. Tätä ja kaikenlaista muutakin palautetta voi antaa palautelomakkeella.

Lisätietoja antavat Ira Peurakoski (ira.peurakoski@hammaslaakariliitto.fi) ja Tauno Sinisalo (tauno.sinisalo@hammaslaakariliitto.fi).

Kartta, ajo-ohjeet ja harrastusmahdollisuudet

Vierumäki tarjoaa monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ja aktiivisia liikuntalomavaihtoehtoja luonnonkauniissa ympäristössä. Käytössäsi on monipuoliset mahdollisuudet sekä sisä- että ulkoliikuntaan. Tarkempia tietoja löytyy osoitteesta www.vierumaki.fi:

• valikosta Tietoa meistä alueen kartta ja ajo-ohjeet
  • etusivulta kohdasta tapahtumia & ajankohtaista viikkoinfo, joka sisältää pe–to välisen viikoittaisen ajankohtaisen tapahtuma- ja palvelutarjonnan.

Golfvuorot, muut liikuntapaikat ja oheispalvelut (esim. hieronta, kauneudenhoito) kannattaa varata etukäteen. Tenniskenttä on vapaasti käytettävissä. Varaukset tehdään huoneistossa olevalla tenniskentän avaimella tenniskentällä olevaan varaustauluun, johon avain käy (avaimella liikutetaan varauskiekko siihen aikaan jonka haluaa varata).

Käytössäsi on myös kaksi polkupyörää. Huoneistossa on langaton nettiyhteys, salasanan saa Vierumäen infosta.

Huoneiston varaukseen (ma-to tai to-ma tai lyhennetyt viikonloput) kuuluu viisi golfin green fee -lipuketta, joilla saa pelata puoleen hintaan Cooken kentällä (ja vain sillä). Lipukkeita voi käyttää kerralla niin monta kuin haluaa, vaikka kaikki viisi. Yhdellä lipulla voi pelata kaksi junioria. Tiedustelut ja varaukset caddie masterilta, caddie.master@vierumaki.fi.

Kuvagalleria

Varaa vapaa aika

Arvonnan jälkeen vapaiksi jääneet ajat voi varata suoraan. Siirry varauslomakkeelle tästä.

Majoitustilat ja varustus

Huoneistossa on kaksi makuuhuonetta, molemmissa parisänky ja oma kph sekä runsaasti säilytystilaa. Lisäksi olohuoneen sohvalla voi majoittua kaksi henkilöä. Keittiö on täysin varusteltu. Pesuhuoneen yhteydessä olevassa wc:ssä on pesukone ja eteisessä kuivauskaapit. Terassilla on infrapunalämmittimet ja huoneistossa on myös jäähdystys kuumia kesäpäiviä varten.

Käytettävissä on myös kaksi polkupyörää (ulko-oven edessä olevassa varastossa). Avaimet löytyvät eteisaulan kaapissa oleva pienestä korista.