Uusia pankkietuja vastavalmistuneille

22.06.2017

Hammaslääkäriliitto ja Danske Bank ovat tehneet sopimuksen jäseneduista vastavalmistuneille hammaslääkäreille. Uran alkuvaiheessa oleville on räätälöity heidän elämäntilanteeseensa sopiva etu- ja palvelukokonaisuus pankkieduista, jonka arvo on vuosittain jopa yli 700 euroa.

Palvelut koskevat kahden viime vuoden aikana valmistuneita hammaslääkäreitä, jotka ovat liiton varsinaisia jäseniä. Etu- ja palvelukokonaisuus on jäsenelle voimassa viisi vuotta palvelujen käyttöönotosta.

Jäsenet saavat laajat päivittäispankkipalvelut ilman kuukausimaksuja ja Master Card Platinum - luottokortin. Säästämisen ja sijoittamisen työkaluja tarjoaa Danske Investor -palvelut. Vastavalmistuneet voivat saada maksukyvystä riippuen lainaa 15 000 euroon saakka ilman avausmaksua. Asuntolainan hankintaa suunnittelevat voivat kysyä rahoitusratkaisuja ja etuna on asuntolainan nosto ilman järjestelypalkkiota. Etupaketti sisältää myös matkustamiseen liittyviä etuja.

Hammaslääkäriliiton ja Danske Bankin sopimus pohjautuu Akavan tekemään kattosopimukseen.

Lue lisää ja tutustu etuihin www.hammaslaakariliitto.fi/danskebank.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Ira Peurakoski, ira.peurakoski@hammaslaakariliitto.fi