Sote-info ja paneelikeskustelu 29.9.2017

26.09.2017
Lähetysten tallenteet ovat katsottavissa tältä sivulta.

Neuvottelupäivien teemana on sote- ja maakuntauudistuksen valmistelutilanne ja suun terveydenhuollon palvelut osana sote-kokonaisuutta.

Perjantai 29.9.

Paneelikeskustelu sote-uudistuksesta.

• Osio on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille ja keskustelun tallennetta voit katsoa tästä linkistä
  • Paneelissa käsitellään eri näkökulmista suun terveydenhuollon merkitystä ja suun terveydenhuoltopalvelujen järjestämiseen liittyviä kysymyksiä osana valmistelussa olevaa sote-järjestelmää.

Panelistit
Kansanedustaja Sari Sarkomaa (Kok.)
Kansanedustaja Tuula Haatainen (SDP)
Kansanedustaja Outi Alanko-Kahiluoto (Vihr.)
Kansanedustaja Martti Talja (Kesk.)
Lääkintöneuvos Anne Nordblad (STM)
Puheenjohtaja Sirpa Tilander (Hammaslääkäriliitto)

Paneelin vetäjänä toimii juontaja-tuottaja Jussi-Pekka Rantanen Yle Uutisista.

Aamupäivän osio: Sote-uudistus ja suun terveydenhuollon palvelut. Liiton asiantuntijoiden puheenvuoroja ja keskustelua.

• Osio on tarkoitettu liiton jäsenille ja tallenteet on katsottavissa liiton jäsensivustolla
  • Jäsensivustolle kirjaudut liittoon antamallasi sähköpostiosoitteella.

Paikallistoiminnan neuvottelupäivät on liiton tärkein järjestötapahtuma, jossa keskustellaan yhdessä paikallisten luottamushenkilöiden kanssa liiton edunvalvonnan ajankohtaisista aiheista. Kaksipäiväiset neuvottelupäivät järjestetään 29.–30.9. Helsingissä. Päiville osallistuu liiton 26 paikallisosaston luottamushenkilöitä eri puolilta Suomea.