Sote-info ja paneelikeskustelu

26.09.2017
Paikallistoimijat ja poliitikot puhuivat suun terveydenhuollon palveluista osana sote-uudistusta liiton Paikallistoiminnan neuvottelupäivillä syyskuussa. Tapahtuman tallenteet ovat katsottavissa tältä sivulta.

Neuvottelupäivien teemana oli sote- ja maakuntauudistuksen valmistelutilanne ja suun terveydenhuollon palvelut osana sote-kokonaisuutta.

Perjantai 29.9.

Paneelikeskustelu sote-uudistuksesta

• Keskustelun tallennetta voit katsoa tästä linkistä
  • Paneelissa käsitellään  suun terveydenhuollon merkitystä ja suun terveydenhuoltopalvelujen järjestämistä osana valmistelussa olevaa sote-järjestelmää.

Panelistit
Kansanedustaja Sari Sarkomaa (Kok.)
Kansanedustaja Tuula Haatainen (SDP)
Kansanedustaja Outi Alanko-Kahiluoto (Vihr.)
Kansanedustaja Martti Talja (Kesk.)
Lääkintöneuvos Anne Nordblad (STM)
Puheenjohtaja Sirpa Tilander (Hammaslääkäriliitto)

Paneelin vetäjänä toimii juontaja-tuottaja Jussi-Pekka Rantanen Yle Uutisista.

Aamupäivän osio: Sote-uudistus ja suun terveydenhuollon palvelut. Liiton asiantuntijoiden puheenvuoroja ja keskustelua.

• Osio on tarkoitettu liiton jäsenille. Tallenteet ovat katsottavissa liiton jäsensivustolla
  • Jäsensivustolle kirjaudut liittoon antamallasi sähköpostiosoitteella.

Paikallistoiminnan neuvottelupäivät on liiton tärkein järjestötapahtuma, jossa keskustellaan yhdessä paikallisten luottamushenkilöiden kanssa liiton edunvalvonnan ajankohtaisista aiheista. Kaksipäiväiset neuvottelupäivät järjestettiin 29.–30.9.2017 Helsingissä. Päiville osallistui liiton 26 paikallisosaston luottamushenkilöitä eri puolilta Suomea.